ویژه برنامه های دهه فجر در کانون فرهنگی هنری امام علی نکا(ع) برگزار می شود

ویژه برنامه های دهه فجر در کانون فرهنگی هنری امام علی نکا(ع) برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
چادرنشین از برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر به مناسبت فرارسیدن ایام الله فجر در کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا خبر داد.

« مجتبی چادرنشین» امروز( 14 بهمن) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا افزود: همزمان با ایام الله فجر با برنامه ریزی انجام شده حدود 20 عنوان برنامه توسط جوانان و نوجوانان و اعضای کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) کوی مهرگان نکا برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا اظهار کرد: نشست های بصیرتی، برگزاری مسابقات نقاشی و ورزشی، مسابقات اذان، کلاس های پیشگیری از اعتیاد، تجلیل از فعالان فرهنگی مسجد، برپایی ایستگاه صلواتی، قرائت قرآن، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم، حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن از مهمترین برنامه های کانون فرهنگی هنری امام علی نکا(ع)  در  دهه فجر است.

 

وی با بیان اینکه تلاش برای نهادینه کردن ارزش های انقلاب اسلامی در بین جوانان از برنامه های مهم ما در این کانون است، یادآور شد: شهدای ما از ارزش های مقدس انقلاب هستند که این انقلاب با خون این شهدا به این جایگاه رسیده است و دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم از برنامه های شاخص ماست.

 

چادرنشین گفت: در کنار نهادینه کردن ارزش ها برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و همچنین مسابقات اذان و قرآن از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا در ایام الله فجر است تا تقویت و توسعه روح و جان با هم انجام شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا تصریح کرد: ایام الله مبارک فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید در این راستا با استفاده از تمام توان وارد کار شد.

پایان پیام/ 175