برگزاری مسابقه کتاب خوانی حاج قاسم در دهه فجر

برگزاری مسابقه کتاب خوانی حاج قاسم در دهه فجر

تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
مجید خوبی زاده گفت: از آنجایی که وارد چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شده ایم و از سوی دیگر در آستانه چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قرار داریم بنابراین مسابقه کتاب خوانی حاج قاسم را برگزار خواهیم کرد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، از  مسابقه کتاب خوانی حاج قاسم خبر داد و گفت: از آنجایی که وارد چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شده ایم و از سوی دیگر در آستانه چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قرار داریم بنابراین مسابقه کتاب خوانی حاج قاسم را برگزار خواهیم کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با بیان این مطلب که این مسابقه در سطح کانون های مساجد جنوب کرمان برگزار خواهد شد، اضافه کرد: اعضای کانون ها می توانند جهت شرکت در مسابقه کتاب خوانی حاج قاسم از تاریخ 12 بهمن الی 12 اسفند سال جاری پاسخ های خود را به شکل یک عدد 18 رقمی به شماره 10008940348 پیامک کنند.

وی با اشاره به این که جوایز مسابقه کتاب خوانی حاج قاسم 10هدیه پانصد هزار ریالی است، عنوان داشت: نتایج این مسابقه از طریق قرعه کشی هم زمان با ولادت امیرالمومنین علی (ع) و سال روز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد اعلام خواهد شد.

پایان پیام/ 586