فیلم‌های جشنواره فجر برای فعالان کانون‌های مساجد پایتخت اکران می‌شود

فیلم‌های جشنواره فجر برای فعالان کانون‌های مساجد پایتخت اکران می‌شود

تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام قدیریان از اکران رایگان فیلم‌های جشنواره فیلم فجر ویژه فعالان کانون‌های مساجد استان تهران خبر داد و گفت: این افراد می‌توانند از ۱۴ تا ۱۶ بهمن نسبت به تماشای آثار جشنواره اقدام کنند.

حجت الاسلام «غلامعلی قدیریان» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر ویژه اعضای کانون های مساجد استان تهران خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه در نامگذاری ایام الله دهه فجر  روز 14 بهمن ماه با عنوان «جوان انقلابی، جهاد علمی، امیدآفرینی» نام گذاری شده است، به همین جهت از امروز (دوشنبه، 14 بهمن) به مدت سه روز در سالن رسول مهر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سعادت آباد این فیلم ها از ساعت 14 و 30 اکران می شود.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران افزود: فعالان فرهنگی و اعضای کانون های مساجد با در دست داشتن کارت شناسایی می توانند از 14 تا 16 بهمن ماه به صورت رایگان به تماشای فیلم های جشنواره فیلم فجر بنشینند.

 

حجت الاسلام قدیریان همچنین از برگزاری نشست تخصصی نخبگان فرهنگی کانون های مساجد استان تهران در روز 16 بهمن ماه خبر داد و تصریح کرد: این نشست تخصصی با حضور ۴۰ نفر از نخبگان فرهنگی کانون های مساجد 16 شهرستان تهران در مجتمع فرهنگی نور واقع در جنت آباد شمالی برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این نشست تخصصی با موضوع «سبک زندگی ایرانی اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی» و با هدف فعال سازی کانون های فرهنگی هنری مساجد در زمینه سبک زندگی و هم افزایی در فعالیت های جهادی برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 40