برپايی نمايشگاه کتاب همزمان با ايام الله دهه فجر توسط کانون «منتظران ظهور» در روستای «سیف آباد»

برپایی نمایشگاه کتاب همزمان با ایام الله دهه فجر توسط کانون «منتظران ظهور» در روستای «سیف آباد»

تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
شفیعی از برپايی نمايشگاه کتاب همزمان با ايام الله دهه فجر خبر داد و گفت: این نمایشگاه توسط کانون «منتظران ظهور» در مسجد و حسینیه «الزهرا (س)» روستای «سیف آباد» به مدت ۱۰ روز از ساعت هشت تا ۱۸ پذيراي عموم علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی است.

«محمد جعفر شفیعی» ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: با توجه به اینکه ماهیت دهه فجر، یک ماهیت فرهنگی است که در همین راستا نمایشگاه کتاب در آستانه دهه فجر تدارک دیده شده تا ماهیت فرهنگی دهه شکوهمند فجر هر چه بیشتر آشکار و نمایان شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با تاکید بر اینکه برپایی نمایشگاه های دهه فجر باید در راستای اهداف انقلاب باشد، تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب دهه فجر با موضوعات انقلاب اسلامی موجب درک نسل جوان از شرایط کنونی انقلاب می شود.

 

شفیعی افزود: هدف از این نمایشگاه ترویج فرهنگ مطالعه، کتاب و کتابخوانی و ارزش نهادن به ارزش های انقلاب اسلامی، کشف استعداد و علاقه مندی نوجوانان و جوانان برای مطالعه کتاب های تدوین شده است.

 

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از روز شنبه 12 بهمن ماه به مدت 10 روز از ساعت هشت تا 18 در مسجد و حسینیه «الزهرا (س)» روستای «سیف آباد»، پذیرای عموم علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه عناوین مختلف کتاب با موضوعات قرآن و ادعیه، دینی و مذهبی، علمی و آموزشی، ادبیات، روانشناسی، تاریخی، کودک و نوجوان با تخفیف 30 تا 40 درصد ارائه شده است.

پایان پیام/ 130