برگزاری برنامه های بصیرت افزایی انقلابی در کانون مسجد «غدیر» فسا

برگزاری برنامه های بصیرت افزایی انقلابی در کانون مسجد «غدیر» فسا

تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
علی پور گفت: مراسم ایام الله دهه فجر و برنامه های بصیرت افزایی انقلابی به همت کانون فرهنگی هنری مسجد «غدیر» شهرستان فسا و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج و هیئت امنای مسجد با حضور اصحاب مسجد و اعضای کانون فرهنگی و هنری در طول دهه فجر برگزار می شود.

«مسلم علی پور»، با عرض تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: مراسم ایام الله دهه فجر و برنامه های بصیرت افزایی انقلابی به همت کانون فرهنگی هنری مسجد «غدیر» شهرستان فسا و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج و هیئت امنای مسجد با حضور اصحاب مسجد و اعضای کانون فرهنگی و هنری در طول دهه فجر برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد «غدیر» شهرستان فسا با اشاره به اینکه در برنامه های ایام دهه فجر که هر شب در مسجد برگزار می شود بیش از ۴۰۰ نفر حضور دارند، افزود: این برنامه های فرهنگی با سخنرانی حجت الاسلام «هاشمی» در رابطه با انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در طول این ۴۰ سال انقلاب اسلامی و بصیرت افزایی همراه است.

 

وی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ریزی ها مراسم ایام دهه فجر به مدت ۱۰ شب در مسجد «غدیر» برگزار می شود که از شب ۱۲ بهمن این برنامه های فرهنگی آغاز شده است، اضافه کرد: مراسم شب نخست با تجلیل از برگزیدگان کنکور امسال و نخبگان کانون همراه بود.

پایان پیام/ 130