رویداد ملی «فهما» زمینه گفتمان برنامه محور و کار تشکیلات مسجدی را فراهم کرد

رویداد ملی «فهما» زمینه گفتمان برنامه محور و کار تشکیلات مسجدی را فراهم کرد

تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
مقدم با اشاره به اهمیت جایگاه اجرایی طرح «فهما» به عنوان رویداد ملی، گفت: «فهما» زمینه معرفی گفتمان برنامه محور و کار تشکیلات مسجدی را فراهم کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، «ناصر مقدم» در خصوص اهمیت اجرای طرح فهما در سطح مساجدالبرز گفت: «فهما» گفتمان برنامه محور و کار تشکیلات مسجدی را نشان داد.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: ثمره کار تشکیلاتی و منسجم فعالان مسجدی در زمینه اجرای طرح فهما به واقع نشان داد که مساجد با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری برنامه محور هستند.

 

مقدم با اشاره به ضرورت حرکت به سوی تولید محتوا در طول اجرای برنامه های هدفمند در مساجد مطرح کرد: نیازسنجی، هم‌اندیشی، افزایش قابلیت‌های علمی، فرهنگی و هنری در مساجد از جمله عواملی است که در جریان طرح فهما محقق شد.

 

 

وی با بیان اینکه امروز توجه به جایگاه مساجد به عنوان رکن اصلی برنامه‌های تشکیلاتی محله و مرکز تبیین اندیشه‌های ایمانی و الهی است، توضیح داد: امروز مساجد بر مبنای طراز اسلامی در پیشبرد برنامه‌های هدفمند اثرگذار هستند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تصریح‌کرد: طرح ملی فهما به عنوان یک رخداد ملی و در عین حال فرهنگی نشان داد که بازنگری نسبت به برنامه‌های فرهنگی مسجد یک اصل اساسی است و در این زمینه فعالان مسجدی به خوبی اهتمام نشان دادند.

 

پایان پیام/ 40