برگزاری آیین «شب خاطره انقلاب» در کانون «الزهرا(س)» جهرم

برگزاری آیین «شب خاطره انقلاب» در کانون «الزهرا(س)» جهرم

تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
حضوری از برگزاری آیین «شب خاطره انقلاب» همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا(س)» شهرستان جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: آیین های چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا(س)» مسجد الزهرا(س) شهرستان جهرم در حال برگزاری است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا(س)» شهرستان جهرم افزود: در شب های دهه فجر برنامه «شب خاطره انقلاب» پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد الزهرا(س) برگزار می شود که با استقبال خوب مردم و اعضای کانون فرهنگی و هنری قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه در این برنامه مبارزان دوران انقلاب به خاطره گویی و نقش ارزنده مردم شهرستان جهرم در مبارزه با رژیم پهلوی می پردازند، بیان کرد: در نخستین برنامه میزبان حجت الاسلام «غلامعلی مهربان» از پیشکسوتان عرصه جهاد و مبارزه بودیم که وی به بیان خاطراتی از مبارزات خود در ایام انقلاب پرداخت.

 

حضوری با اشاره به اینکه این برنامه تا پایان دهه فجر ادامه دارد، گفت: در برنامه های بعد نیز دیگر نقش آفرینان و مبارزان انقلابی شهرستان جهرم به بیان خاطرات خود از آن دوران طلایی می پردازند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا(س)» جهرم با اشاره به نقش مردم این شهرستان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم جهرم به رهبری بزرگان این شهر در مبارزه علیه رژیم مزدور پهلوی نقش بسزایی داشته به نحوی که این شهر جزء ۱۱ شهر کشور بود که به دستور رژیم منحوس پهلوی در آن حکومت نظامی اعلام شد.

 

 

 

 

پایان پیام/ 691