تصدی گری دولت در حوزه فرهنگ، مردم را از انجام فعالیت های فرهنگی منزوی می کند

تصدی گری دولت در حوزه فرهنگ، مردم را از انجام فعالیت های فرهنگی منزوی می کند

تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
حجت الاسلام حسینی ظرفیت های دولتی را محدود ولی ظرفیت های مردمی را بالا دانست و گفت: تصدی گری دولت در حوزه فرهنگ به ضرر جامعه است، زیرا مردم را از انجام کارها و فعالیت های فرهنگی منزوی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید نصیر حسینی» شب گذشته (15 بهمن) در نشست با هیئت امنا، اعضای کانون فرهنگی و هنری عاشقان ظهور و هیئت مذهبی مسجد قبا دولت آباد یاسوج، هدف خود را بازدید میدانی از مسجد و فعالیت های آن دانست.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، با بیان اینکه حضور جوانان در مسجد به جامعه امید می دهد، گفت: مسجد باید دارای برنامه بوده و نباید خالی از جمعیت باشد.

 

وی با اشاره به اینکه وضعیت فعلی مسجد قبا بیانگر کار و فعالیت اعضای مسجد است، اظهار داشت: اگر مسجدی فعالیت ندارد، باید آسیب شناسی لازم صورت گیرد.

 

حجت الاسلام حسینی ضمن تاکید بر اینکه ما باید برای دین، اخلاق و امنیت مردم تلاش کنیم، ادامه داد: اگر مردم مسجدی شدند، امنیت جامعه بالا می رود و شاهد کاهش آسیب های اجتماعی خواهیم بود.

 

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه هر اندازه به معنویت نزدیک شویم آسیب ها کمتر می شوند، گفت: افرادی که بصیرت داشته باشند در برابر دشمن ایستادگی می کنند، زیرا بصیرت از مسجد به دست می آید.

 

وی ظرفیت های دولتی را محدود ولی ظرفیت های مردمی را بالا دانست و اضافه کرد: تصدی گری دولت در حوزه فرهنگ به ضرر جامعه است، زیرا مردم را از انجام کارها و فعالیت های فرهنگی منزوی می کند و اگر ملت از نظر فرهنگی افتادند، نظام سقوط می کند.

پایان پیام/ 82