برتری کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم در «عهده واره پیشرفت منطقه ای»

برتری کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم در «عهده واره پیشرفت منطقه ای»

تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
گواهیان از برتری کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم در نخستین «عهده واره پیشرفت منطقه ای» خبر داد.

«مسعود گواهیان» از حضور کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» مسجد امام حسین(ع) شهرستان جهرم در همایش «عهدواره پیشرفت منطقه ‌ای» خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: این همایش با محوریت «فارس طلایه‌ دار فرهنگ، در مسیر پیشرفت» و با موضوع ارائه الگوهای موفق عرصه‌ های اجتماعی برگزار شد که از کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» نیز یک طرح ارسال و به مرحله نهایی رسید.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: شناسایی و معرفی الگوهای موفق فعال در حوزه های «کسب و کار و کارآفرینی و رفاه اقتصادی»، «نشاط و تفریح»، «مطالبه گری»، «سلامت»، «محیط زیست»، «آموزش و فناوری»، «ورزش» و «گردشگری» از اهداف این عهده واره پیشرفت منطقه ای عنوان شده است.

 

وی با اشاره به اینکه طرح کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» که حاوی کلیات عملیات فرهنگی و آموزشی کانون بود در این عهدواره حائز مقام برتر شد، عنوان کرد: ۱۱ طرح برتر این عهدواره در همایشی که بدین منظور برگزار شد تجلیل شدند که طرح کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» نیز یکی از آنها بود.

 

گواهیان ارائه مدل هایی از فعالیت های موفق اجتماعی را از ویژگی های عهده واره پیشرفت عنوان کرد و گفت: سه ویژگی مهم مردمی بودن، دارای خلاقیت بودن و داشتن قابلیت مدل ‌سازی و تکثیر مد نظر متولیان این عهده واره بوده است.

 

 

 

پایان پیام/ 691