نمایشگاه عکس فجر بیداری گشایش یافت

نمایشگاه عکس فجر بیداری گشایش یافت

تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
فتحی گفت: نمایشگاه عکس فجر بیداری به مناسبت دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کانون فرهنگی هنری صراط مسجد جامع کارمزد سوادکوه گشایش یافت.

«فرزاد فتحی»، امروز (پنجشنبه 17 بهمن) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: طرح ۱۰ شب و ۱۰روز با قرآن در دهه مبارک فجر، هرشب ويژه آقايان و روزها ويژه بانوان به همت کانون فرهنگی هنری صراط  در کارمزد سوادکوه برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری صراط مسجد جامع کارمزد سوادکوه افزود: نمایشگاه عکس فجر بیداری به مناسبت دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در این کانون برپا شد تا اقشار مختلف مردم به نسل امروز که آینده سازان جامعه به شمار می آیند با چگونگی تشکیل انقلاب، آشنا شوند.

 

وی اظهار کرد: عطرافشانی گلزار شهدا و قرائت زیارت عاشورا بر مزار مطهر آنها با هدف ادامه دادن آرمان های وصال یافتگان به یار یکی دیگر از برنامه های این کانون به مناسبت دهه فجر است.

 

فتحی، برگزاری اربعین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، محفل انس با قرآن، همایش جوانان و نوجوانان عضو کانون، دیدار از خانواده معظم و معزز شهدا و ایثارگران، دعای کمیل و دعای ندبه، شرکت در نماز جمعه و راهپیمایی 22 بهمن را از دیگر برنامه های این کانون در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برشمرد.

پایان پیام/ 86