نقش مادران شهدا در تاریخ ماندگار خواهد ماند

نقش مادران شهدا در تاریخ ماندگار خواهد ماند

تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
سقاء با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین (سلام الله علیها) گفت: نقش مادران شهدا در تاریخ ماندگار خواهد ماند و یک الگوی آزادی خواهی برای همه شیرزنان هستند.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نقش مادران شهدا در تاریخ ماندگار خواهد ماند و یک الگوی آزادی خواهی برای همه شیرزنان هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: ویژه برنامه های سالروز وفات حضرت ام البنین (سلام الله علیها) با عنوان «مادران آسمانی» در کانون های مساجد منتخب برگزار خواهد شد.

 

وی اعلام داشت: این آئین با مشارکت کانون های مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج در مساجد استان با هدف تجلیل از مادران، همسران و دختران شهدا استان خواهد بود.

 

سقاء خاطر نشان کرد: دیدار فعالان کانون های مساجد با مادران، همسران و دختران شهدا استان از دیگر برنامه های به همین مناسبت است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: مادر شهدا یک الگوی ممتاز برای فعالان کانون های مساجد در زمینه صبر و آزادگی به تاسی از حضرت ام البنین (سلام الله علیها) هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: همه بخش های حادثه کربلا یک درس آزادگی و حریت است که آموخته های حضرت ام البنین (سلام الله علیها) برای مادران شهدا بیش از پیش سرآمد است.

 

سقاء یادآور شد: صبر و استقامت در برابر باطل آموخته حضرت ام البنین (سلام الله علیها) در حادثه کربلا به دیگر مادران شهدا است و امروز نیز این آزادگی در تاریخ تکرار می شود و رویدادهای همچون دوران دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت (علیهم السلام) توسط جوانان پاک این سرزمین رقم می خورد.

پایان پیام/ 365