بسیج در سنگر مسجد برای تحقق مردم‌سالاری دینی تلاش می‌کند

بسیج در سنگر مسجد برای تحقق مردم‌سالاری دینی تلاش می‌کند

تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام رضایی با تاکید بر اینکه بسیج در سنگر مساجد برای تحقق مردم‌سالاری دینی تلاش می‌کند، گفت: هم‌افزایی میان بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری به تحقق اهداف انقلاب سرعت می‌بخشد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «احسان رضایی» در آیین امضای تفاهم نامه همکاری میان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و سازمان بسیج مستضعفین که امروز (یکشنبه، 20 بهمن ماه) در محل  این ستاد برگزار شد، با اشاره به جایگاه مسجد در آموزه های قرآن و اهل بیت (ع) و تاکید بر اینکه بسیج در سنگر مساجد برای تحقق مردم سالاری دینی تلاش می کند، گفت: بسیج تلاش دارد محله اسلامی رقم بخورد که این مهم در سایه هم افزایی نهادهای مسجدی ممکن است.

 

رییس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان بسیج مستضعفین و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، افزود: امیدواریم هم افزایی میان این دو نهاد که از اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی است، هر روز بیش از گذشته تقویت شود.

 

وی اضافه کرد: بخش های بالادستی، موضوع آموزش و ظرفیت های عظیم کانون های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج در این تفاهم نامه دیده شده است.

 

رضایی در ادامه گفت: هم افزایی میان بسیج و کانون های فرهنگی هنری موجب می شود اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی با سرعت بیشتری تحقق یابد.

 

وی در ادامه از تلاش ها و حمایت های سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سردار غیب پرور، رییس سابق سازمان بسیج مستضعفین، سردار سلیمانی، رییس فعلی سازمان بسیج مستضعفین و حجت الاسلام والمسلمین دکتر حبیب رضا ارزانی، رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برای انعقاد تفاهم نامه همکاری میان سازمان بسیج مستضعفین و این ستاد تشکر کرد.

 

وی یادآور شد: ان شاءالله بچه های مسجد از جمله اعضای کانون های فرهنگی هنری و پایگاه های مقاومت بسیج با همکاری یکدیگر بتوانند پرچم انقلاب را بالا نگاه دارند.

 

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور در پایان گفت: اگر در مسجدی دو تیم از کانون های فرهنگی هنری و بسیج در حال انجام وظیفه هستند، باید تدبیری اتخاذ شود که این دو مجموعه هم افزا شوند و به صورت تخصصی کارها را انجام دهند.

 

پایان پیام/ 397