اجرای جشنواره فرهنگی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب در شهرک «جوادیه» شیراز

اجرای جشنواره فرهنگی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب در شهرک «جوادیه» شیراز

تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
نریمانی با اشاره به اجرای جشنواره فرهنگی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب در شهرک «جوادیه» شیراز، گفت: این جشنواره با برنامه های متنوع همزمان با ایام الله دهه فجر در حال برگزاری است.

«محمد نریمانی» با تشریح برنامه های ایام چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: برنامه های ایام الله دهه فجر در قالب جشنواره فرهنگی برنامه ریزی شده است که با همکاری کانون فرهنگی هنری «شهدای جوادیه» مسجد صاحب الزمان (عج) و پایگاه مقاومت بسیج شهید «اباذر منفرد» حوزه 2 «حضرت ابالفضل (ع)» در شهرک «جوادیه» شیراز در حال برگزاری است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای جوادیه» شیراز افزود: مسابقات قرآنی، نمایشگاه روشنگری، جشنواره سرود، مسابقات ورزشی، پاسخ به شبهات و پخش فیلم های سینمایی در قالب این جشنواره اجرا می شود.

 

وی از پخش فیلم کوتاه  «بیداری» تولید کانون فرهنگی هنری «شهدای جوادیه» خبر داد و تاکید کرد: این فیلم به همت اعضای کانون و پایگاه مقاومت با محوریت شهدای امنیت تهیه شده است و دوشنبه 21 بهمن ماه همزمان با برگزاری جشن بزرگ پیروزی انقلاب پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد «صاحب الزمان (عج)» شهرک «جوادیه» اکران خواهد شد.

 

نریمانی همچنین از اجرای برنامه نورافشانی در شب پیروزی انقلاب خبر داد و افزود: نمایشگاه «بهار انقلاب» شامل عکس هایی از دوران پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری کانون فرهنگی هنری «شهدای جوادیه»، پایگاه مقاومت بسیج برادران شهید «اباذر منفرد» و بسیج خواهران «فاطمه الزهرا (س)» در محل مسجد برپاست.

 

 

پایان پیام/ 130