يادواره شهدای روستای «سيف آباد» کازرون همزمان با سالگرد پيروزی انقلاب برگزار شد

یادواره شهدای روستای «سیف آباد» کازرون همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
شفیعی از برگزاری يادواره شهدای روستای «سيف آباد» کازرون همزمان با سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی ايران خبر داد و گفت: وظيفه امروز انتقال فرهنگ ايثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان است.

«محمدجعفر شفيعی» ضمن تبريک ايام الله دهه فجر، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: برگزاری یادواره های شهدا در حقيقت يکی از راه های زنده نگه داشتن فرهنگ انسان‌ ساز شهادت به ویژه برای نسل جوان است.


مدير کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور (عج)» کازرون افزود: با توجه به نياز جامعه نوجوان و جوان براي آشنايی با قهرمانان و اسوه های واقعی، برگزاری اين یادواره ها آن هم با مشارکت خود نوجوان و جوان موجب شناخت بيشتر آنان از اين قهرمانان می شود و چنانچه فرهنگ شهادت نهادينه شود، جامعه را به سعادت و کمال می رساند.


دبير ستاد يادواره شهدای «سيف آباد» با بيان اينکه وظيفه امروز انتقال فرهنگ ايثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان است، تاکید کرد: اين نسل هم بايد با الگوبرداری از اين شهدای والامقام نقش مهم خود را در توسعه و پيشرفت جامعه ايفا کنند و اگر امروز ما در عرصه های مختلف با اقتدار و استوار هستيم و حرفی براي گفتن در جامعه جهانی داريم، همه اينها مديون خون شهداست.


وی يادآور شد: يادواره شهدای روستای سيف آباد شهرستان کازرون به مناسبت فرا رسيدن چهل و يکمين سالگرد پيروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ايران و تقارن چهلمين روز شهادت سردار سليمانی با سخنرانی سردار «قاسم علی نژاد»، وابسته نظامی و دفاعی ايران در سوريه و روايتگری «مجتبی شفيعی»، مداح اهل بيت عصمت و طهارت (ع) 19 بهمن ماه در حسينيه «سيدالشهدا (ع)» برگزار شد.
 

 

پایان پیام/ 130