نخستین جشنواره سرود «ترنم بیداری» ویژه کانون های مساجد شهرستان نی ریز اجرا می شود

نخستین جشنواره سرود «ترنم بیداری» ویژه کانون های مساجد شهرستان نی ریز اجرا می شود

تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
تمنادار با اشاره به اجرای نخستین جشنواره سرود «ترنم بیداری» ویژه کانون های مساجد شهرستان نی ریز، گفت: این جشنواره اول اسفندماه در مسجد «جامع مهدی (عج)» نی ریز برگزار خواهد شد.

«آرش تمنادار»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: نخستین جشنواره جشنواره سرود «ترنم بیداری» ویژه کانون های مساجد شهرستان نی ریز در موضوع های ملی، مذهبی و اجتماعی با تاکید بر بزرگداشت ائمه معصومین (ع)، بیانیه گام دوم انقلاب، جهاد و شهادت، نماز، امر به معروف و نهی از منکر، شعار سال، فرامین مقام معظم رهبری و تکریم جایگاه والدین برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد «جامع مهدی (عج)» نی ریز خاطرنشان کرد: این جشنواره در 2 سطح استانی و شهرستانی برنامه ریزی شده است که در بخش شهرستانی اول اسفندماه در مسجد «جامع مهدی (عج)» نی ریز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره، گفت: تولید آثار غنی در حوزه سرود با نغمه های زیبا و معنوی، اشاعه و گسترش فرهنگ غنی ایرانی، اسلامی و انقلابی، ایجاد زمینه رقابت سالم در حوزه های مختلف سرود و ترغیب و تشویق نوجوانان فعال این عرصه برای تولید آثار فاخر از جمله اهداف برگزاری جشنواره سرود «ترنم بیداری» است.

تمنادار، مهلت ارسال آثار و شرکت در جشنواره را پایان بهمن ماه اعلام و از همه گروه های سرود فعال در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان نی ریز برای حضور فعال در این جشنواره دعوت کرد.

پایان پیام/ 130