با وحدت و بصیرت مشتی می‌شویم بر دهان بدخواهان انقلاب

با وحدت و بصیرت مشتی می‌شویم بر دهان بدخواهان انقلاب

تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
یک مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشت: باید همه همدل و هم‌صدا باشیم و همه اختلاف‌سلیقه‌ها را کنار بگذاریم. اینجا پای منافع ملی و سربلندی ایران عزیزمان در میان است. بیایید از روی تل آتش تفرقه با چنگ زدن به ریسمان وحدت عبور کنیم.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی»، مشاور وزیر و رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، در یادداشتی که در اختیار رسانه‌ها قرارداد، با تأکید بر لزوم وحدت و همدلی، نوشت: بیایید در بهمنی که یادآور حماسه‌ها است و در اسفندی که ماه عروج سرداران آسمانی‌مان است، تداوم حماسه سرخشان باشیم و با سبزی لبخندها، پیوند برادری‌مان را به یادآوریم و با وحدت و بصیرت مشت سهمگین و آهنینی شویم بر دهان یاوه‌گوی استکبار جهانی و بدخواهان انقلاب.

 

متن کامل این یادداشت را در ادامه می‌خوانیم:

 

باید همه همدل و هم‌صدا باشیم و همه اختلاف‌سلیقه‌ها را کنار بگذاریم. اینجا پای منافع ملی و سربلندی ایران عزیزمان در میان است. بیایید از روی تل آتش تفرقه با چنگ زدن به ریسمان وحدت عبور کنیم که همگی راهمان یکی و قافله‌سالارمان یکی است. همان قافله‌سالاری که بصیرت را عامل اصلی جلوگیری از اختلاف دانست و فرمود: هر حنجره‌ای که در جهت اختلاف حرف بزند، بلندگوی دشمن است و حاشا مراقب باشیم حنجره‌ ما بلندگوی دشمنان اسلام و قرآن و انقلاب نشود و فریاد اختلاف سر ندهد و چه زیبا قافله‌سالار ما از زبان قرآن، ندای «قُل هذِه‌ سَبیلی اَدعوا اِلَی اللهِ عَلی‌ بَصیرَةٍ اَنَا وَ مَنِ اتَّبَعَنی» سر داد.

اکنون راه روشن است و تنها باید جهت نمای بصیرتمان را روشن کنیم و عزممان را جزم کنیم که خداوند متعال بر ما وعده روشن داده است که «اِن تَنصُروا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم».

 بیایید شمع مجادله را خاموش‌کنیم و با چراغ بصیرت پا در جا پای ولی امر، قدم در جاده بگذاریم که عمر شب کوتاه و فلق زار پیروزی مشهود است و به‌زودی همه دست در دست هم «إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا» خواهیم خواند و همانا می‌دانیم که عمر یاوه های سران استکبار در برابر عمق بصیرت انقلابی‌مان ناچیز است.

پیرِ مراد ما یکی و طریق ما مشترک است. بیایید زیر یک بیرق سینه بزنیم. ما از امام حسن (ع) گذشت و از امام حسین (ع) ایثار و از حضرت عباس (ع) وفا را آموخته ایم. پس استوار و سرافراز، شیعه با بصیرتشان باشیم و هوای نفسمان را میدان دار تفرقه‌ نکنیم که جز وحدت چاره‌ساز، مقصد و مقصود ما نیست.

شایسته است چراغی که بزرگان انقلاب به دستمان دادند، روشن و شب شکن حفظ کنیم که شمع وجود ما امروز از اعتبار همان چراغ است و اگر فقط چند قدم از این نور و اصول معرفت و بصیرتش دور شویم به چاه تفرقه و گمراهی خواهیم افتاد. پس مبادا که اسیر راهزنان عقل و دین‌ شویم.

بیایید در بهمنی که یادآور حماسه‌هاست و در اسفندی که ماه عروج سرداران آسمانی‌مان است، تداوم حماسه سرخشان باشیم و با سبزی لبخندها، پیوند برادری‌مان را به یاد آوریم و با وحدت و بصیرت مشت سهمگین و آهنینی شویم بر دهان یاوه‌گوی استکبار جهانی.

یاد آوریم که در دفاع مقدس در همان سنگرهای شرافت، وقتی به ساعت عملیات نزدیک می‌شدیم، همه‌چیز رنگی خدایی‌تر می‌گرفت، چون بصیرت و هدف و تقوا ختم کلام بود و فصل‌الخطاب حرف ولایت بود و سرها همه خم به تمکین می‌شد و تا رمز فرمانده کل قوا می‌رسید، همه با سربندهای سرخ شرف همدیگر را در آغوش می‌کشیدیم.

بیایید همدل و هم‌صدا در روزهای آینده که دو امتحان حساس پیش رو داریم، جهت نمای بصیرتمان را روشن کنیم و ابتدا با شور حماسی در لبیک به امر ولایت، با یاد امام (ره) و شهدای گرانقدر و بویژه سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن شرکت کنیم و طلیعه این حماسه را چند روز بعد به شکوه اقتدار و حضور خود در پای صندوق‌های رأی مزین کنیم و همواره بیدارباشیم که وقت امتحان نزدیک است.

 

 

پایان پیام/ 9