دعوت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دعوت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، با عزم، ایمان و نیروی انقلابی از اقشار مختلف ملت برای حضور گسترده در مراسم راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن دعوت می‌کند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در بیانیه‌ای ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، با عزم، ایمان و نیروی انقلابی از اقشار مختلف ملت برای حضور گسترده در مراسم راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن دعوت کرد.

 

متن این بیانیه به این شرح است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

«و قل جاء الحق و زهق الباطل، ان الباطل کان زهوقا»

 

بدون شک، حقیقت ناب این انقلاب جهانی که با محوریت دین مبین اسلام و برقراری حکومت اسلامی و با هدایت و راهبری معمار کبیر و فقید انقلاب اسلامی حضرت‌امام خمینی(ره) و همچنین مجاهدت شهدای گلگون‌کفن به ثمر نشست، امروزه درخشان‌تر از هر زمان دیگری، چونان حبل‌المتین الهی، نویدبخش تمدن نوین اسلامی است.

 

مردم بصیر و آگاه ایران زمین با الگو قرار دادن قیام سرخ حسینی(علیه‌السلام) و همچنین پیروی از رهنمودهای پیر و مراد خویش که در تبعید با انفاس الهی خویش کاخ پوشالی طاغوت را به لرزه درآورده بود، توانستند پایه‌های ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی را نابود کنند و برای همیشه از چنگال ستمگر استکبار جهانی رهایی یابند.

 

اینک در آستانه چهل‌ویکمین بهار انقلاب اسلامی پروردگار جهانیان را شاکریم که  در پرتو تعالیم روح‌بخش پیامبر نور و رحمت، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) و سایه‌سار رهبریِ، شجره سبز، سربلند و مقاوم آن حضرت یعنی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی)، ایستادگی و مقاومت امت سرفراز ایران اسلامی را به شمیم معطر تحقق وعده‌های الهی مبدل ساخت تا معنویت و دین‌داری، مشعل فروزان راه سربلندی و آزادی همه جهانیان، علی‌الخصوص مستضعفین و آزادگان گردد.

 

امروز نیز ما خادمان خانه‌های امن الهی و خدمتگزاران کانونی با الگو قرار دادن منویات و فرمایشات امام راحل(ره) و رهبری معظم انقلاب، ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، با عزم، ایمان و نیروی انقلابی فرصت را مغتنم دانسته ضمن دعوت از اقشار مختلف ملت برای حضور گسترده در مراسم راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن، بار دیگر با آرمان‌های شهیدان والامقام پیمان می‌بندیم با تمام توان خود در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی، که هدف غایی آن همانا ایجاد تمدن نوین اسلامی و مسجد طراز اسلامی است، گام برداریم.

 

در پایان ضمن با آرزوی عزت و شکوه ابدی برای ملت بزرگ ایران اسلامی، از پروردگار جهانیان توفیق بیش از پیش برای همه مسلمین و آزادیخواهان جهان و همچنین تداوم و استمرار راه شهدای انقلاب اسلامی خاصه شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی‌که اخیرا خون پاک خویش را فدای اسلام و انقلاب اسلامی ایران کرد، مسئلت می‌نماییم.

 

پایان پیام/ 40