مسجد باید تبدیل به یک پایگاه مهم در ابعاد مختلف باشد

مسجد باید تبدیل به یک پایگاه مهم در ابعاد مختلف باشد

تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
حجت الاسلام حسینی ضمن تاکید بر اینکه مسجد باید تبدیل به یک پایگاه مهم در ابعاد مختلف باشد، خاطرنشان کرد: مساجد باید پایگاه پیروزی انقلاب در عرصه های مختلف باقی بمانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید نصیر حسینی» ظهر امروز(21 بهمن) در نشست اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان مارگون ضمن تبریک دهه فجر، اظهار داشت: زحمت ها و تلاش های اعضای ستاد نماز جمعه در مسیر اعتلای فرهنگی و انسجام مردم قابل تقدیر است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما در جامعه ای زندگی می کنیم که دارای حکومت دینی و اسلامی و در راس آن ولایت فقیه قرار گرفته است.

 

وی تلاش همگان در راستای حفظ انقلاب، ارزش ها و ولایت فقیه را خواستار شد و اضافه کرد: در زمان طاغوت اگر کسی زحمت می کشید، تلاش او باعث قوی شدن حکومت طاغوت و تضعیف اسلام بود.

 

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه مردم ایران در زندان بزرگی بودند و به ظاهر در یک کشور حضور داشتند، اضافه کرد: جرم ملت ایران این بود که می خواستند اسلام، عزت، استقلال و معنویت حفظ شود.

 

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه نفس قدسی امام و گام های معنوی ایشان مردم را از ظلم و جور طاغوت نجات داد، ابراز داشت: هرکس در برابر خدا، قرآن و اسلام ایستاد خداوند او را نابود می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: خون های بسیاری برای شکوفایی درخت انقلاب و اسلام ریخته شد و همه ما وظیفه داریم از این انقلاب و ارزش های اسلامی حفاظت کنیم.

 

حجت الاسلام حسینی در ادامه، بخش ها و شهرستان ها را ثمر گل یک درخت در هر استان دانست و گفت: با استقرار نهاد نماز جمعه تحول و انسجام خوبی در مارگون ایجاد و مردم و فرهنگ آن به دیگران معرفی شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد حضور مردم در صحنه را اساس کار دانست و اظهار داشت: جذب جوانان به نماز جمعه و مساجد باید در دستور کار باشد.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه مسجد باید تبدیل به یک پایگاه مهم در ابعاد مختلف باشد، خاطرنشان کرد: مساجد باید پایگاه پیروزی انقلاب در عرصه های مختلف باقی بمانند.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه مساجد باید محیط اطراف خود را رصد و مدیریت کنند، اظهار داشت: روحانی مسجد برگزاری کلاس های آموزشی و غنی سازی برنامه ها را در دستور کار قرار دهد.

 

امام جمعه یاسوج گفت: در سفر به هر بخش و شهرستان از مساجد آنها بازدید و با هیئت امنا و پایگاه مسجد نشست برگزار خواهیم کرد.

پایان پیام/ 82