حضور یکصد نفری اعضای کانون «دوستان آسمانی» جهرم در همایش «دوچرخه سواری»

حضور یکصد نفری اعضای کانون «دوستان آسمانی» جهرم در همایش «دوچرخه سواری»

تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
همایش «دوچرخه سواری» با حضور بیش از یک صد نفری اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم برگزار شد.

«مسعود گواهیان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: امروز و همزمان با گرامی‌داشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، هشتمین همایش «دوچرخه سواری» با شرکت بیش از یک صد نفر از اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد امام حسین (ع) شهرستان جهرم برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: در این همایش که با هدف ترویج ورزش، سلامتی و تندرستی انجام شد، اعضای این کانون فرهنگی و هنری که متشکل از کودکان و نوجوانان مقاطع مختلف تحصیلی بودند، مسیر مسجد امام حسین (ع) تا گلزار شهدای رضوان شهرستان جهرم را رکاب زنی کردند.

 

وی بیان کرد: همچنین در پایان به نفرات برتر هشتمین همایش «دوچرخه سواری» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

 

گواهیان خاطرنشان کرد: توجه به تندرستی و سلامت مورد تاکید بزرگان دین بوده و این مهم در برنامه های کانون دوستان آسمانی گنجانده شده است.

 

وی با اشاره به اینکه همایش دوچرخه سواری برای هشتمین بار در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار شده است، گفت: این برنامه هر سال و در مناسبت های مختلف و با حضور چشمگیر اعضای این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

 

 

 

پایان پیام/ 691