برگزاری جشن سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و امام خمینی(ره) به همت کانون‌های مساجد استان البرز

برگزاری جشن سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و امام خمینی(ره) به همت کانون‌های مساجد استان البرز

تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام شکری با اشاره به برگزاری جشن سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و امام خمینی(ره) به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز در مصلای ساوجبلاغ، گفت: پنج ویژه برنامه نیز در شهرستان‌های استان در این ایام برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان  با اشاره به برگزاری جشن سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و امام خمینی(ره) در مصلای شهرستان ساوجبلاغ به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان البرز اظهار کرد: در این مراسم جشن که در جوار کانون امام خمینی(ره) در مصلای شهرستان ساوجبلاغ روز ۲۵ بهمن بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود، حجت الاسلام سید احمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان رهبری سخنرانی خواهد کرد.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز بیان کرد: همچنین در این مراسم جشن که اعضای کانون های مساجد استان البرز نیز حضور دارند، حامد شاکرنژاد به قرائت آیاتی از کلام الله مجید خواهد پرداخت و اجرای تواشیح و سرود از دیگر برنامه های این محفل است.

 

حجت الاسلام شکری همچنین به برپایی پنج مراسم جشن و محفل انس با قرآن کریم در شهرستان های کرج، اشتهارد، فردیس، نظرآباد و ماهدشت اشاره کرد.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در ادامه  با اشاره به برگزاری جشنواره کودکانه فهما گفت: خردسالان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد تا 30 بهمن ماه فرصت دارند، در جشنواره کودکانه فهما که فراخوان آن همزمان با ایام الله دهه فجر اعلام شد و با مراجعه به پایگاه بچه های مسجد(https://bachehayemasjed.ir) در این جشنواره شرکت کنند.

 

 وی تصریح کرد: خوشنویسی، نمایش، قصه گویی، شعرخوانی و پرده خوانی با محوریت امام مهربانی ها، کودکان امروز، آینده سازان انقلاب، خانواده انقلابی و مسجد، کانون انقلاب از جمله محورهای این جشنواره است.

 

پایان پیام/ 40