برگزاری جشن «مادر مهربانی ها» در کانون های مساجد جهرم

برگزاری جشن «مادر مهربانی ها» در کانون های مساجد جهرم

تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم میزبان جشن «مادر مهربانی ها» در سالروز تولد حضرت زهرا (س) هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، در سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) ویژه برنامه های جشن و سرور در مساجد و کانون های فرهنگی و هنری سطح شهرستان جهرم برپا شده است.

 

این آیین در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» مسجد امام حسین (ع) با سخنرانی حجت الاسلام «ابوذر زارعی» و مداحی «علیرضا عطایی» برگزار می شود.

 

این برنامه روز جمعه 25 بهمن همزمان با نماز مغرب و عشا با اجرای برنامه های شاد فرهنگی در این کانون فرهنگی و هنری انجام و در پایان نیز حاضران در این جشن میزبان خوان با برکت حضرت زهرا (س) هستند.

 

در مسجد قبله جهرم نیز آیین جشن میلاد حضرت زهرا (س) به مدت ۲ شب برپا است. شب اول این مراسم پنجشنبه ۲۴ بهمن با سخنرانی آیت الله «احمد بهشتی» عضو مجلس خبرگان رهبری همراه شد و امشب نیز حجت الاسلام «نصرالله میمنه» استاد حوزه و دانشگاه به سخنرانی در وصف مادر خوبی ها می پرازد.

 

این برنامه بعد از نماز مغرب و عشا با مداحی «فرید بشارتی» و «محسن ذاکری» برگزار می شود.

 

همچنین مراسم جشن ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی‌داشت روز مادر به همراه برنامه های متنوع شاد و مفرح به همت ستاد بزرگداشت ولادت حضرت زهرا (س) شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

اهدای ۴۰ کارت هدیه به ۴۰ هم نام فاطمه و زهرا، اهداء هدیه تبرکی امام رضا (ع) به نونهالان فاطمی و زهرایی شهرستان و... از عناوین برنامه های این جشن بوده که قرار است روز شنبه ۲۶ بهمن از ساعت ۹ و نیم صبح در چهارراه دفاع مقدس جهرم برگزار شود.

 

در کانون فرهنگی و هنری «الغدیر» نیز مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام «محسن کارگرفرد» و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) جمعه ۲۵ بهمن همزمان با نماز مغرب و عشا انجام می شود.

 

براساس این گزارش، آیین های باشکوه جشن «مادر مهربانی ها» در دیگر کانون های فرهنگی و هنری مساجد سطح شهرستان جهرم همچون کانون «الزهرا (س)»، کانون سردار شهید «علی اکبر رحمانیان»، کانون «پیمان غدیر»، کانون «منتظران نور»، کانون «سلاله پاکان» و... نیز برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/ 691