شرکت ۹۸ درصد کانون‌های مساجد در رویداد ملی «فهما»/ کتاب و کتاب‌خوانی دومین شاخص پرمخاطب مسجدی

شرکت ۹۸ درصد کانون‌های مساجد در رویداد ملی «فهما»/ کتاب و کتاب‌خوانی دومین شاخص پرمخاطب مسجدی

تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام دکتر ارزانی با بیان اینکه ۹۸ درصد کانون‌های مساجد در نخستین رویداد ملی «فهما» شرکت کرده‌اند، گفت: از میان هشت شاخص این طرح بعد از قرآن و عترت(ع)، شاخص کتاب و کتاب‌خوانی در رتبه دوم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، مرحله نهایی داوری نخستین رویداد ملی «فهما (پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران» در بخش کتاب و کتابخوانی، امروز (شنبه، 27 بهمن)‌ در ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور آغاز شد.

 

بنابر این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی» در این جلسه طی سخنانی اظهار کرد: از میان 25 هزار کانون، 98 درصد در نخستین رویداد ملی «فهما» مشارکت داشتند و 550 کانون در قالب هشت عرصه مورد نظر رویداد ملی فهما در مرحله اول داوری ها نصاب لازم را برای ورود به مرحله نهایی را پیدا کردند.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: از عرصه های مهم که بالاترین امتیاز را در میان هشت عرصه مورد نظر کسب کردند، بعد از قرآن و عترت، شاخص کتاب و کتابخوانی قرار دارد. ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از عرصه کتاب و کتابخوانی حمایت می‌کند.

 

وی خاطرنشان کرد: پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران همزمان با سالروز ولادت باسعادت امیرالمومنین امام علی(ع) معرفی می شود.

 

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام ارزانی، حکم داوری را به اعضای هیات داوران اهدا کرد.

 

پایان پیام/ 248