برگزاری آزمون علمی شبیه ساز مدارس تیزهوشان در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

برگزاری آزمون علمی شبیه ساز مدارس تیزهوشان در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
گوهیان گفت: مرحله دوم آزمون علمی شبیه ساز ورودی مدارس تیزهوشان در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم برگزار می شود.

«مسعود گواهیان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به منظور تقویت بنیه علمی دانش آموزان عضو کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» و حمایت از آنان در ورود به مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی، مرحله دوم آزمون شبیه ساز ورودی مدارس تیزهوشان در این کانون برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: سئوالات این آزمون شبیه سئوالات آزمون ورودی مدارس تیزهوشان بوده و آخرین تغییرات آزمون ورودی تیزهوشان نیز در آن لحاظ شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این آزمون ویژه دانش آموزان پایه نهم تحصیلی است، بیان کرد: زمان برگزاری آزمون ساعت ۱۴ روز پنجشنبه 15 اسفندماه تعیین شده است.

 

گواهیان مهلت ثبت نام در آزمون علمی شبیه ساز مدارس تیزهوشان را تا روز جمعه نهم اسفندماه عنوان کرد و گفت: شرکت در این آزمون برای عموم دانش آموزان پایه نهم شهرستان جهرم آزاد است.

 

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان می توانند از طریق پرتال کانون دوستان آسمانی و یا به صورت حضوری با مراجعه به مسجد امام حسین (ع) در این آزمون نام نویسی کنند، خاطرنشان کرد: در پایان آزمون نیز پاسخ نامه آزمون و کارنامه فردی به دانش آموزان اعطا می شود.

 

 

 

پایان پیام/ 691