برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی در مسجد امام علی (ع)

برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی در مسجد امام علی (ع)

تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
حسن بهرامی گفت: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره و پاسداشت رشادت های این سردار شهید، هم اکنون در حال تدارک برای برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی هستیم.

«حسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: حاج قاسم سلیمانی فرمانده ای شجاع و دلیر بود که برای ایجاد امنیت به بیرون از مرزها رفت و با گروه تروریستی داعش نبرد کرد و امروز همه ما آسایش و امنیت خود را مدیون رشادت های این سردار شهید هستیم بنابراین باید یاد و خاطره این سردار شهید را زنده نگه داریم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام افزود: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره و پاسداشت رشادت های این سردار شهید، هم اکنون در حال تدارک برای برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی هستیم.

وی ادامه داد: این مراسم فردا دوشنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد امام علی علیه السلام شهر جیرفت برگزار می شود.

بهرامی بیان داشت: در این مراسم یکسری ویژه برنامه از جمله تواشیح توسط گروه تواشیح منتظران ظهور کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام به همراه سخنرانی با موضوع معرفی شخصیت و تبیین اهداف حاج قاسم در نبرد با تروریسم اجرا خواهد شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام ادامه داد: البته در این مراسم وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز قرائت می شود و پایان بخش ابن مراسم مداحی خواهد بود.

وی یادآور شد و گفت: شامگاه گذشته با همکاری اعضای کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جشن میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها همراه با مولودی خوانی و اهدا جوایز به تعدادی از دختران عضو این کانون فرهنگی هنری که اسامی آنها ملقب به القاب آن حضرت بود، برگزار شد.

پایان پیام/ 586