فعاليت‌هاي شگفت‌انگيزي در كانون‌هاي مساجد انجام مي‌شود

فعالیت‌های شگفت‌انگیزی در كانون‌های مساجد انجام می‌شود

تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
«حاجي زين‌العابديني» تصريح كرد: فعاليت‌هاي شگفت‌انگيزي در كانون‌هاي مساجد انجام مي‌شود به گونه اي كه در مناطق روستايي و دورافتاده كه شايد مورد انتظار نيست مشاركت بالايي در فعاليت‌هاي فرهنگي به ويژه در عرصه كتاب وجود دارد.

 

 

 

 

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای فهما، «محسن حاجی‌زین‌العابدینی» داور بخش کتاب و کتابخوانی رویداد ملی «فهما» در حاشیه مرحله نهایی داوری رویداد ملی فهما ضمن تقدیر از اجرای این رویداد ملی اظهار کرد: یکی از مهمترین رسالت‌های «فهما» توجه به امر کتاب و کتابخوانی ذیل فعالیت‌های فرهنگی است، چراکه این مهم با اندیشه انسان‌ها سر و کار دارد و صرفا یک فعالیت تفریحی محسوب نمی شود بلکه ارتقای فرهنگ را به دنبال داد.

 

عضو هیات علمی گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: تمرکز روی موضوع کتاب و کتابخوانی در رویداد ملی «فهما» علاوه بر ارتقای فرهنگ و سلامت جامعه، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش داده و مانع خیلی از ناهنجاری‌ها در جامعه می شود.

 

این داور بخش کتاب و کتابخوانی رویداد ملی «فهما» در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه فعالیت‌های شگفت‌انگیزی در کانون‌های مساجد انجام می‌شود چنان که در مناطق روستایی و دورافتاده که انتظارش را نداشتیم مشارکت بالایی در فعالیت‌های فرهنگی به ویژه در عرصه کتاب انجام شده و می‌شود.

 

 

 

پایان پیام/