فهما می تواند منجر به کشف استعدادهای جوان عرصه فیلم‌سازی شود

فهما می تواند منجر به کشف استعدادهای جوان عرصه فیلم‌سازی شود

تاریخ انتشار : ۳ اسفند ۱۳۹۸
شاه‌ حسینی با اشاره به اهمیت حمایت از فیلم‌سازان جوان، به زیرساخت‌های موثر در رویداد ملی فهما اشاره کرد و گفت: این رویداد ملی می تواند منجر به شکف استعدادهای جوان عرصه فیلم‌سازی شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد،«انسیه شاه حسینی» با بیان اینکه فیلم های رسیده به اولین دوره از این رویداد، قابل تامل و جالب توجه بودند، گفت: با وجودی که فیلم سازان آماتور در این رویداد شرکت کردند اما آثار رسیده حکایت از ایده های تازه و تفکرات خوب داشت، هرچند که به دلیل آنکه سازندگان آموزش چندانی ندیده بودند فیلم ها بعضا از نظر ساختار با اشکالاتی مواجه بود، با این وجود کارها قابل تقدیر بودند.

 

داور بخش فیلم رویداد ملی فهما ادامه داد: معتقدم اگر کلاس ها و دوره های آموزشی برای سازندگان این آثار برگزار شود در آینده از فیلم سازان خوب می شوند و می توانند حال و هوای جدیدی را در عالم سینما همراه خود بیاورند. فکر می کنم در این مسیر فیلمسازان جوان نیازمند حمایت و آموزش هستند، رویداد ملی فهما با توجه به زیرساخت هایی که قرار است بنا کند می تواند این استعدادها را کشف و از این طریق جوانان استان های مختلف و مناطق محروم را حمایت کند.

 

وی با بیان اینکه مساله آموزش مهمترین مولفه ای است که در حوزه های مختلف به ویژه عرصه فیلم سازی باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: اگر این فیلم سازان جوان شتاب زده وارد مرحله تولید شوند ممکن است از نظر کمّی پیشرفت کنند اما از نظر کیفیت عقب می افتند بنا براین امیدوارم توجه ویژه ای به آموزش آنان ذیل این رویداد ملی صورت پذیرد.

 

 

شاه حسینی گفت: خلاقیت های فراوانی در فیلم های رسیده به رویداد ملی فهما مشاهده کردم، کارهای اثرگذاری ارایه شده بود و امیدوارم که برگزیدگان این رویداد بعد از گرفتن جایزه رها نشوند و شرایط خوبی برای ادامه فعالیت برایشان فراهم شود که به نظر می رسد با توجه به زیرساخت ها و برنامه ریزی دقیقی که در رویداد ملی فهما وجود دارد این مهم محقق شود

پایان پیام/ 40