رویداد ملی فهما زمینه ساز ظهور استعدادهای مستعد در کانون های مساجد شده است

رویداد ملی فهما زمینه ساز ظهور استعدادهای مستعد در کانون های مساجد شده است

تاریخ انتشار : ۴ اسفند ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام والمسلمین کلباسی با بیان اینکه رویداد ملی فهما در نخستین دوره خود بسیار مطلوب برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای اعضای کانون‌های برتر و سایر کانون‌های فعال می‌تواند موجب ارتقای سطح کیفی این رویداد شود.

حجت الاسلام و المسلمین «مجتبی کلباسی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه انس تمام گروه های مردم با قرآن نیازمند به روزرسانی برنامه ها و طرح های قرآنی در کشور است، اظهار کرد: الان نمی توان صرفا با اجرای طرح تلاوت نور یا محافل انس با قرآن شاهد فراگیری نهضت قرآنی در کشور بود بلکه باید از فناوری های نو و امکانات جدید در این راستا استفاده کرد.

 

مدیر مرکز تخصصی مهدویت با بیان اینکه فعالیت نهادهایی همچون کانون های فرهنگی هنری مساجد توانسته موجب پویایی برنامه های قرآنی در کشور شود، گفت: همین کانون ها با این موفقیت نیز برای استمرار این توفیق خود باید به روز باشند که این چنین نیز است. 

 

وی اضافه کرد: برگزاری رویداد ملی فهما نشان دهنده برنامه ریزی دقیق و به روز مدیران ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در اجرای برنامه های دینی و فرهنگی است. این نهاد مسجدی توانسته از امکانات جدید در برگزاری این رویداد استفاده کند.

 

کلباسی افزود: ما در نخستین رویداد ملی فهما در بخش قرآنی شاهد ظهور استعدادهای خوبی در کانون های فرهنگی فرهنری مساجد بودیم که باید مورد حمایت قرار گیرند و در دوره های تخصصی آموزش های لازم را برای ارتقای دستاوردهای قرآنی شرکت کنند.

 

وی ادامه داد: محصولات و فعالیت های بخش قرآن نخستین رویداد ملی فهما نشان دهنده گسترش فرهنگ قرآنی در سراسر کشور است ضمن اینکه برخی از این آثار به ویژه آن هایی که به مرحله نهایی داوری این رویداد راه یافتند کارهای خوبی بودند.

 

مدیر مرکز تخصصی مهدویت با بیان اینکه رویداد ملی فهما در نخستین دوره خود بسیار مطلوب و خوب برگزار شد، اظهار کرد: حتما شاهد آثار بهتری در دوره های بعدی خواهیم بود که لازمه آن برگزاری دوره های آموزشی برای اعضای کانون های برتر و سایر کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

پایان پیام/ 397