آغاز برنامه‎هاي ويژه اوقات فراغت كانون‎هاي مساجد لرستان از اول تير

آغاز برنامه‎های ویژه اوقات فراغت كانون‎های مساجد لرستان از اول تیر

تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
مسئول دبيرخانه كانون‌هاي مساجد لرستان گفت: برنامه‎هاي ويژه اوقات فراغت كانون‎هاي مساجد لرستان از اول تيرماه سال‌جاري آغاز مي‎شود و تا ۱۵ شهريور ادامه دارد،

 

 

به‌گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی‌کانون‌های فرهنگی هنری مساجدکشور، «محمد ابدالیپور» در نشست فصلی کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان، با اشاره به کارکرد مساجد در دین مبین اسلام، اظهارکرد: مساجد نه تنها جایگاه عبادت بلکه مکانی مناسب برای فعالیت‌های تبلیغی، فرهنگی و تربیتی هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد لرستان با اشاره به نقش مساجد در رشد فرهنگی جامعه، افزود: تشکیلات مسجدی مانند کانونهای فرهنگی هنری مساجد، اگر به‌دنبال طیبه بودن است باید دائم در حال رشد و پیشرفت باشد.

 

ابدالی‌پور، رهنمودهای مقام معظم رهبری را چراغ راه هدایت، خواند و گفت: مقام معظم رهبری دهه چهارم عمر با برکت انقلاب اسلامی را دهه پیشرفت و عدالت معرفی کرده‌اند و فعالان مساجد نیز باید به‌دنبال تحقق این مهم در برنامه‌های مسجدمحور باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان بیان کرد: در برنامههای مسجدمحور باید به اصل احیای کارکردهای مساجد برای محلات و مجاورین مساجد باشیم و در این راستا با برنامه‌ریزی مناسب گام برداریم.

 

وی با اشاره به این‌که برنامههای ویژه اوقات فراغت کانونهای فرهنگی و هنری مساجد لرستان از اول تیرماه سال‌جاری آغاز میشود و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد، تصریح کرد: در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برنامه‌های ویژه غنی‌سازی اوقات فراغت، متناسب با مخاطبین خاص در مسجد طراحی شده است.


ابدالی‌پور اظهارکرد: برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، به‌ویژه مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری معین شهرستان‌ها تلاش کنند که از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کنند.

 

 

پایان پیام/م