فعاليت 38 كانون فرهنگي هنري در شهرستان بيله سوار

فعالیت 38 كانون فرهنگی هنری در شهرستان بیله سوار

تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
مدير ستاد هماهنگي‌كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل گفت: ۳۸ كانون فرهنگي هنري در شهرستان بيله سوار فعال است كه از اين تعداد ۶۵ درصد در مناطق روستايي و ۳۵ درصد در مناطق شهري قرار دارد.

 

 

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی‌کانون‌های فرهنگی هنری مساجدکشور، « نادر سقاء» در جلسه شورای هماهنگی کانون‌های مساجد شهرستان بیله سوار در فرمانداری این شهرستان گفت: مهمترین کارکرد مساجد در عصر حاضر مقابله با تهدید های تهاجم فرهنگی هست که کانون های مساجد نیز در این راستا تشکیل شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: 38 کانون فرهنگی هنری در شهرستان بیله سوار فعال است که از این تعداد 65 درصد در مناطق روستایی و 35 درصد در مناطق شهری قرار دارد.

 

وی، یادآور شد: کانون‌های مساجد برای ایجاد بستر و زمینه تحقق شعارها و آرمان‌های نظام اسلامی با محوریت مساجد تشکیل شده و توطئه دشمنان برای خالی کردن مساجد از نوجوانان و جوانان را خنثی کرده است.

 

سقاء، افزود: مرزی بودن شهرستان بیله سوار و تردد اتباع جمهوری آذربایجان از گمرک این شهرستان باعث ایجاد دفتر نمایندگی کانون‌های مساجد برای افزایش فعالیت‌های فرهنگی در این شهرستان شد.

 

این مقام مسئول، بیان کرد: مسجدمحوری می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات فردی و فرهنگی جامعه باشد و فعالان کانون‌های مساجد  باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های محلی داشته باشند.

 

وی ادامه داد: تخصیص اعتبارات ویژه شهرستانی به کانونهای مساجد این منطقه می تواند ضرورت‌های فرهنگی این شهرستان را رفع کند.

 

 

پایان پیام/م