مسائل بهداشتی در برنامه های کانونی و مساجد با جدیت بیشتری رعایت شود

مسائل بهداشتی در برنامه های کانونی و مساجد با جدیت بیشتری رعایت شود

تاریخ انتشار : ۷ اسفند ۱۳۹۸
حجت الاسلام نقی یارمحمدی بر ضرورت رعایت بهداشت فردی در برنامه کانون های مساجد تاکید کرد و گفت: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس رعایت مسائل بهداشتی در مساجد مورد تاکید است.

مسئول ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: تاکیدات بسیاری بر رعایت بهداشت فردی در خصوص پیشگیری از ابتلا به این بیماری وجود دارد از اینرو لازم است تا بچه های مسجد هم با رعایت مسائل بهداشتی در برنامه های مسجد حضور یابند.

 

حجت الاسلام نقی یارمحمدی بر ضرورت استفاده از مهر و سجاده شخصی برای اقامه نماز در مساجد تاکید کرد و گفت: تلاش شود تا در مساجد از دست دادن و تماس چهره به چهره خودداری شود.

 

وی با اشاره به ضرورت ضدعفونی مساجد استان تاکید کرد و گفت: در اقدامی از سوی اوقاف و امور خیریه استان زنجان امامزادگان و مساجد استان با همکاری همکاران بهداشت و هلال احمر ضدعفونی می شوند.

 

این مقام مسئول با تاکید براینکه بچه های مسجد سعی کنند در هنگام حضور در برنامه ها و دورهمی های کانونی، مواد ضدعفونی کننده به همراه داشته باشند، افزود: نظافت و رعایت بهداشت در مسجد هم باید مورد توجه قرار گیرد.

 

مسئول ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان ادامه داد: تلاش شود تا از توزیع نذری و احسان در مساجد جلوگیری شود.

پایان پیام/ 73