زیباترین مساجد آمریکا برای بازدید در سال ۲۰۲۰ + تصاویر

زیباترین مساجد آمریکا برای بازدید در سال ۲۰۲۰ + تصاویر

تاریخ انتشار : ۸ اسفند ۱۳۹۸
مساجد از جمله مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری در بسیاری از شهرهای آمریکا به شمار می‌آیند و زمینه پیوند گردشگران با پیشینه‌های مختلف در این کشور را فراهم می‌کنند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: دین و آموزه های دینی از مهمترین امور در پیوند انسان ها محسوب می شوند، در این میان تلاش برای بازدید از اماکن مقدس در سراسر جهان که مربوط به ادیان مختلف از جمله اسلام هستند، فرصت این پیوند و نزدیکی را بیشتر ایجاد می کند.

 

 

مکان های مقدس زیادی در سراسر جهان وجود دارد که می توان از آنها بازدید کرد، اما مشکل همیشه پیدا کردن مکان مناسبی است که متناسب با علاقه شخص باشد و به همین دلیل است که باید قبل از انتخاب یک مقصد تحقیقات کامل در مورد آن انجام شود.

 

برخی عوامل می تواند مانع از بازدید برخی از این مکان های شگفت انگیز شود که از جمله آنها می توان به فصل سال ، مهمان نوازی و سایر جاذبه های تفریحی اشاره کرد.

 

شاید پیدا کردن یک مکان عالی کار سختی باشد،بنابراین فرد در انتخاب مقصدهای پیشنهادی بسیار دقت کند.انتخابی باشد.

 

برخی از کشورها به مذهب شهرت دارند و سالانه تعداد زیادی از گردشگران برای نوازش چشم های خود و همچنین عبادت از مکان های عبادی و مساجد زیبا در این کشورها بازدید می کنند.

 

اما آیا می دانید که اگربه دنبال کشوری با مکان های مختلف مقدس برای عبادت هستید می توانید کشور آمریکا را مد نظر قرار دهید؟

 

کلیساها و مساجد مختلفی در سراسر آمریکا وجود دارد که مکان هایی مناسب برای عبادت مسیحیان و مسلمانان به شمار می آیند.

 

در اینجا به معرفی چهار مسجد از زیباترین و مشهور ترین مساجد در آمریکا می پردازیم که از مهم ترین مقصدهای گردشگری برای مسلمانان و غیر مسلمانان در این کشور به شمار می آیند:

 

مرکز اسلامی آمریکا

 

 

مرکز اسلامی آمریکا یکی از معروف ترین و محبوب ترین مساجد در آمریکا است که در ایالت میشیگان واقع شده است.

این مسجد یکی از جاذبه هایی است که بازدیدکنندگان را از اقصی نقاط جهان به سوی آمریکا دعوت می کند.

مرکز اسلامی آمریکا در سال 2005 میلادی ساخته شد و از آن به بعد تبدیل به یکی از بهترین مقاصد گردشگری در میشیگان شد.

دیگر مکان های دیدنی در اطراف این مسجد نیز بر زیبایی های گردشگری آن می افزاید.

 

مسجد «الفاروق»

 

شهر «آتلانتا» در جورجیای آمریکا یکی از بهترین مکان هایی است که به خاطر مکان های دیدنی اش از جمله مسجد الفاروق می توان از آن بازدید کرد.

الفاروق به دلیل ساختار و چیدمان منحصر به فردی که دارد کاملا شناخته شده است و مردم را از داخل و خارج از ایالات متحده به شهر آتلانتا می کشاند.

شما همیشه با خانواده های مسلمان دیگری هم در هنگام بازدید از این مسجد دیدار خواهید کرد که از شما استقبال می کنند و شما را در آغوش می گیرند.

در صورت بازدید از مسجد برای گشت و گذار ، باید از آن عکس بگیرید تا خاطرات خوبی را برای خود ثبت کنید.

مکانهای شگفت انگیز دیگری نیز در اطراف مسجد وجود دارند که آن را به مکانی مناسب برای بازدید گردشگران تبدیل می کنند.

 

مسجد دارالاسلام

 

«نیومکزیکو» دارای جاذبه های زیادی است که مردم را از داخل و خارج از ایالات متحده به سوی خود جذب می کند. مسجد دارالاسلام یکی از این جاذبه هاست.

اگر مسلمان هستید و به دنبال مسجدی در ایالات متحده می گردید تا هم در آن عبادت کنید و از زیبایی های چشم نواز آن لذت ببرید از مسجد «دارالاسلام» در نیومکزیکو بازدید کنید.

 

مرکز اسلامی «میسوری»

 

مرکز اسلامی میسوری یکی دیگر از مساجدی است که گردشگران در آمریکا می توانند از زیبایی های آن لذت ببرند.

این مسجد که در شهر «کلمبیا» واقع شده است یکی از زیباترین مساجد در ایالت میسوری به حساب می آید.

بازدید از این مسجد این امکان را برای شما فراهم می کند تا به عنوان یک مسلمان در یکی از بهترین مساجد آمریکا به نیایش و عبادت بپردازید.

پایان پیام/ 7