۲ هزار خانوار در كشور تحت پوشش طرح سفيران اجتماعي قرار دارند

۲ هزار خانوار در كشور تحت پوشش طرح سفیران اجتماعی قرار دارند

تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
سعادتي از اجراي طرح سفيران اجتماعي در پنج استان كشور خبرداد و گفت: اين طرح در مرحله نخست ۲ هزار خانوار را تحت پوشش قرار مي دهد.

 

 

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی‌کانون‌های فرهنگی هنری مساجدکشور، «سعید سعادتی» در دیدار با مدیرکل‌فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در راستای اجرای طرح سفیران اجتماعی اظهار کرد: طلاق، اعتیاد، رفتارهای نابهنجار و گرایش به فرهنگ غرب  از جمله آسیب‌های اجتماعی جامعه شمرده می شود.

 

سرپرست معاونت فرهنگی هنری ستاد کانون‌های مساجد کشور با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی باید جدی گرفته شود گفت: با بی توجهی به معضلات جامعه ضربات جبران ناپذیری را متحمل خواهیم شد.

 

وی ادامه داد: طرح سفیران اجتماعی برای نخستین بار با هدف شناسایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در پنج استان کشور به صورت پایلوت اجرایی می شود.

 

سعادتی اذعان کرد: در مرحله نخست 2هزار خانوار کشور تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.

 

سرپرست معاونت فرهنگی هنری ستاد هماهنگی‌کانونهای مساجد افزود:  این طرح با بهره‌گیری از نیروهای فعال و توانمند هر منطقه به صورت مشارکتی و مشاوره‌ای اجرا می‌شود.

 

وی تاکید کرد: طرح سفیران اجتماعی در شهرستان شفت به صورت پایلوت اجرا می شود و بعد از بازدید و دریافت گزارش‌های طرح، در 15 شهرستان دیگر استان به اجرا در می‌آید.

 

 

پایان پیام/م