استعدادهای نهفته کانون های مساجد در رویداد ملی «فهما» عیان شد

استعدادهای نهفته کانون های مساجد در رویداد ملی «فهما» عیان شد

تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: استعدادهای نهفته به ویژه در مناطق روستایی و محروم کانون های مساجد در رویداد ملی «فهما» به خوبی عیان شد و نشان داد که مناطق مختلف نیازمند توجه و حمایت بیشتر است.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: استعدادهای نهفته به ویژه در مناطق روستایی و محروم کانون های مساجد در رویداد ملی «فهما» به خوبی عیان شد و نشان داد که مناطق مختلف نیازمند توجه و حمایت بیشتر است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: رویداد ملی «فهما» تاکنون توانسته مدل و الگوی بسیار خوبی برای هدفمند کردن برنامه های فرهنگی در سطح جامعه ارائه دهد.

 

وی اظهار داشت: بزودی اسامی کانون های مساجد فعال و منتخب این طرح اعلام و از آنها تجلیل خواهد شد.

 

سقاء بیان کرد: کانون ها بر اساس شاخص های هشت گانه قرآن و عترت، بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی، کتاب و کتابخوانی، اوقات فراغت، شبکه سازی و ساماندهی، رسانه و فضای مجازی، ابتکار و خلاقیت و هنری و ادبی مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود:520  کانون فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این طرح مشارکت داشتند که 65 درصد آن در مناطق روستایی و محروم و 35 درصد در مناطق شهری قرار دارد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: مشارکت فعالان کانون های مساجد از طریق سامانه بچه های مساجد بسیار خوب بود و تمامی فعالیت های انجام شده در کانون های مساجد استان طی سال جاری در این سامانه ثبت شد.

 

سقاء عنوان کرد: این طرح برای اولین بار در کشور اجرایی شد و از سال های آینده شاهد طرح های ابتکاری بیشتری از فعالان کانون های مساجد برای ارائه عملکرد مناسب خواهد بود.

پایان پیام/ 365