بچه های مسجد داودقلی زنجان به پویش«مقابله با کرونا» پیوستند

بچه های مسجد داودقلی زنجان به پویش«مقابله با کرونا» پیوستند

تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
حجت الاسلام علی اصغر ولایتی از ضدعفونی مسجد داودقلی و برگزاری کلاس های آموزشی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت: بچه های این مسجد به پویش «مقابله با کرونا» پیوستند.

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: متاسفانه موج نگرانی در خصوص شیوع بیماری کرونا را در جامعه شاهد هستیم از اینرو بچه های مسجد داودقلی زنجان با ضدعفونی کردن این مسجد، آموزش های لازم به نمازگزاران برای مقابله با این ویروس را ارائه دادند.

 

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی با اشاره به انتشار اخبار کذب در خصوص این بیماری که برنگرانی های مردم اضافه می کند هم اشاره کرد و گفت: لازمه عبور از این بحران رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و آموزش به خانواده هاست.

 

وی با اشاره به اینکه آموزش های لازم در این مسجد به مردم ارائه می شود، گفت: در همین راستا مسجد داودقلی با حضور بچه های مسجد و نمازگزاران ضدعفونی می شود.

 

به گفته این مقام مسئول لازم است تا با ورود به فضای مجازی و ارائه آموزش های لازم، اخیار و اطلاعات را از منابع موثق به اطلاع مردم برسانیم که همین موضوع به کم شدن نگرانی مردم از شیوع این بیماری کمک می کند.

 

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان ادامه داد: در همین راستا آموزش مراقبت در مقابل ویروس کرونا و چگونگی محافظت از خود و دیگران در قالب کلاس های آموزشی در مسجد برگزار شد. 

 

 

 

پایان پیام/ 73