توزیع رایگان ماسک و مواد ضدعفونی در مناطق محروم خراسان شمالی به همت کانون‌های مسجدی

توزیع رایگان ماسک و مواد ضدعفونی در مناطق محروم خراسان شمالی به همت کانون‌های مسجدی

تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
شیرازیان از توزیع رایگان ماسک و مواد ضدعفونی کننده توسط کانون فاطمه الزهرا(س) در مناطق محروم و حاشیه‌نشین اسفراین به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

«هاشم شیرازیان» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از توزیع رایگان ماسک و مواد ضد عفونی کننده توسط اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) اسفراین استان خراسان شمالی در مناطق محروم و حاشیه نشین این شهرستان و بین نمازگزاران مساجد خبر داد و اظهار کرد: این ماسک ها و مواد ضدعفونی کننده توسط تعدادی از خیرین این کانون تهیه شده و به همت اعضای کانون توزیع می شود.

 

مدیر کل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان شمالی با اشاره به دستورالعمل ابلاغی به کانون های مساجد برای پیشگیری از ویروس کرونا، افزود: تاکیده شده است که کانون های مساجد نشست، تجمع و برنامه حتی در کتابخانه ها نداشته باشند. ضمن اینکه از طریق روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان، پیامک های آموزشی و اطلاع رسانی به اعضای کانون های مساجد استان خراسان شمالی ارسال می شود.

 

شیرازیان تصریح کرد: علاوه بر این، برنامه آموزش پیشگیری از ویروس کرونا در فاصله زمانی کوتاه مدت در بین نمازهای جماعت از سوی کانون «مصباح الهدی» با حضور کارشناسان و پزشکان اجرا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان شمالی همچنین از تهیه و ارسال پوستر و بروشور به منظور آموزش فعالان مسجدی با این بیماری خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه اعتکاف مساجد استان به دلیل پیشگیری از این ویروس لغو شده است.

 

پایان پیام/ 40