توزیع ۲۵۰ سجاده بین نماز گزاران مسجد امام محمد باقر (ع) زنجان

توزیع ۲۵۰ سجاده بین نماز گزاران مسجد امام محمد باقر (ع) زنجان

تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
حجت الاسلام دوستعلی محمدی با اشاره به این که بچه های مسجد امام محمد باقر (ع) زنجان به پویش «مقابله با کرونا » پیوستند ، از توزیع ۲۵۰ سجاده بین نماز گزاران مسجد امام محمد باقر (ع) زنجان خبر داد.

امام جماعت مسجد امام محمد باقر (ع) زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا این مسجد توسط بچه های مسجد و خادمان روزانه ضدعفونی می شود.

 

وی به برخی از نکات پیشگیری از بیماری کرونا در مساجد اشاره کرد و گفت : محدود نمودن برگزاری مراسمات، برنامه های فرهنگی، اجتناب از تماس چهره به چهره با سایرین، موجود بودن صابون و مایع در وضوخانه و سرویس بهداشتی، پرهیز از دست دادن در بین الصلاتین، عدم حضور در مسجد در صورت بیمار بودن، برگزاری برنامه های آموزشی با موضوع پیشگیری از بیماری در مسجد و توزیع محصولات بهداشتی در مسجد از اهم این اقدامات است.

 

حجت الاسلام دوستعلی محمدی بر ضرورت اطلاع رسانی راه های پیشگیری از طریق رسانه های مجازی مسجد تاکید کرد و گفت : سخنرانی امام جماعت برای فرهنگ سازی بهتر، رعایت مطالب بهداشتی در عطسه و سرفه کردن، استفاده از مهر و سجاده شخصی، پرهیز از استفاده ظروف مشترک، محدود نمودن نذورات و احسانات و ضدعفونی و نظافت مسجد هم از دیگر راه های مقابله با ویروس کرونا است .

 

وی همچنین از توزیع 250 سجاده در بین نمار گزاران  به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: سجاده ها فردا در نماز مغرب و عشا  در مسجد امام محمد باقر(ع) توزیع می شود .

پایان پیام/ 693