مسجد بهترين ظرفيت براي غني سازي اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است

مسجد بهترین ظرفیت برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است

تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام رمضاني گفت: مسجد ظرفيت بسيار خوب براي غني‌سازي اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است.

 

 

 به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی‌کانو‌‌ن‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت‌الاسلام «علی رمضانی» در جلسه کارگروه اوقات فراغت که چهارشنبه 22 خرداد در دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین برگزار شد گفت: برنامه‌های کانون های مساجد در حوزه اوقات فراغت در سال جاری با شعار اخلاق، نشاط و معنویت برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی‌کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: این برنامه ها در 6 محور اصلی قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، شبکه سازی و فضای مجازی، کتاب وکتابخوانی، هنرمتعالی و فعالیت‌های اجتماعی اجرایی می شود.

 

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه جوانان و نوجوانان در ایام تابستان فراغت بیشتر و خانواده‌ها اقبال بیشتری دارند که فرزندانشان در برنامه‌های اوقات فراغت حضور پررنگ داشته باشند، مسجد ظرفیت بسیار خوب برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است.

 

حجت‌الاسلام رمضانی اعلام کرد: توجه به هنر و تعالی‌بخشی به آن یکی از اولویت‌های برنامه‌ای کانون‌های فرهنگی و هنری است که دارای اهمیت ویژه است و باید در این حوزه تلاش جدی صورت گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: در ایام اوقات فراغت برنامه‌های مشارکتی با دیگر نهادها در نظر گرفته شده است که ان شاءالله برنامه‌هایی موثر و مورد علاقه جوانان و نوجوانان باشد. ما بنا داریم در این ایام برای خانواده‌ها هم برنامه داشته باشیم که برنامه‌های ویژه برای مادران در زمینه همسرداری و نقش مادری و همچنین تربیت فرزند برگزار می شود. اقبال اعضای کانون‌های مساجد استان قزوین قرار گیرد.

 


پایان پیام/