شاخص فعاليت‌كانون‌هاي مساجد البرز در اوقات فراغت توجه به ورزش است

شاخص فعالیت‌كانون‌های مساجد البرز در اوقات فراغت توجه به ورزش است

تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام شكري توجه به ورزش را شاخص فعاليت ۳۹۲ كانون مسجد البرز خواند و گفت: ستاد هماهنگي كانون‌هاي مساجد البرز در نظر دارد شرائط مطلوبي را براي فعالان مسجدي فراهم كند.

 

 

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی‌کانو‌‌ن‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت‌الاسلام «کاظم شکری» در نشستی با مدیرکل ورزش و جوانان استان البرزکه با محوریت برنامه‌های اوقات فراغت برگزار شد، گفت: رویکرد ورزشی یکی از برنامه های محوری در 392 کانون فرهنگی هنری مساجد البرز است.

 

مدیر ستاد هماهنگی‌کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز، افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هموراه ویژه برنامه‌های متنوعی را در ایام اوقات فراغت در نظر دارند که برپایی ورزش‌های هوازی، تخصصی و رزمی از جمله این برنامه ها است.

 

حجت‌الاسلام شکری، توضیح داد: عقد تفاهم‌نامه همکاری با اداره‌کل ورزش و جوانان البرز، زمینه همراهی و مساعدت به منظور ایجاد تسهیلات لازم برای کانون های فرهنگی مساجد تلقی می شود.

 

وی با بیان این مطلب که فعالان مسجدی با باورهای دینی برگرفته از تعالیم قرآنی همواره نسبت به ورزش توجه ویژه ای دارند، مطرح کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با تشکیل ستاد اوقات فراغت و عقد قرارداد با مراکز تفریحی، ورزشی و آموزشی در نظر دارد شرائط مطلوبی را برای فعالان مسجدی فراهم کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با اشاره به ساماندهی و تسهیل فعالیت های فرهنگی هنری در شورای سیاست گذاری مساجد، عنوان کرد: 392 کانون فرهنگی هنری در جوار مسجد در حوزه فرهنگی، هنری و ورزشی فعالیت می کنند.

 

پایان پیام/