به کارگیری ظرفیت کانون‌های مساجد برای جلوگیری از شیوع کرونا

به کارگیری ظرفیت کانون‌های مساجد برای جلوگیری از شیوع کرونا

تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
ناهیدی‌فرد با اشاره به ظرفیت قابل توجه کانون‌های مساجد برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، گفت: اطلاع‌رسانی از بیانیه‌ها و اطلاعیه‌های وزارت بهداشت و بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی برای آموزش مردم در این کانون‌ها دنبال می‌شود.

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد را ظرفیتی قابل توجه برای اطلاع رسانی و پیشگیری از ویروس کرونا دانست و اظهار کرد: آگاه سازی مردم از این جهت که به بیانیه ها و اطلاعیه های مسئولین وزارت بهداشت در این زمینه توجه کنند و نیز پرهیز از ترویج شایعات و خبرهای بدون مستند از طریق پایگاه های اطلاع رسانی کانون های مساجد مورد اهتمام قرار می گیرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان تصریح کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان در این زمینه با استفاده از شبکه های مجازی در جهت آموزش و آگاه سازی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد بر آمده است و خوشبختانه این اقدام با استقبال فعالان مسجدی روبرو شده  و تا حدودی ازنگرانی مردم از شیوع این بیماری کاسته است.

 

ناهیدی فرد همچنین تاکید کرد: به منظور حفظ سلامت و ایمنی اعضای کانون های مساجد برنامه ها و دوره های آموزشی کانون های مساجد در این شرایط زمانی لغو و یا محدود شده است و برخی از برنامه های  آموزشی کانون ها نیز از طریق شبکه های مجازی دنبال و انجام می شود.

 

مدیرستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان خاطرنشان کرد: لازم است، کسانی که علائمی از این بیماری را در خود می بینند در مجامع عمومی شرکت نکنند و وجدان درونی افراد در این زمینه آگاه باشد، زیرا این راهکار بهترین راه برای جلوگیری از شیوع این بیماری است، ضمن اینکه رعایت بهداشت فردی از نشر و تولید این بیماری جلوگیری می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 40