ضد عفونی مسجدالحسین جوادیه به همت فعالان کانون شهید مطهری

ضد عفونی مسجدالحسین جوادیه به همت فعالان کانون شهید مطهری

تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
دهقانی گفت: بعد از هر مراسم، فضای داخلی و بیرونی مسجدالحسین جوادیه به صورت خود جوش توسط جوانان مسجدی و اعضای کانون شهید مطهری گند زدایی می شود.

«صادق دهقانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به همت کانون و بچه های مسجد الحسین جوادیه،  بعد از هر مراسم، این مسجد به صورت خود جوش توسط بچه های کانون گند زدایی می شود، همچنین جلسه ای برگزار و قرار شد، هر نمازگزار برای اقامه نماز، مهر شخصی بیاورد و مهرهای نمازگذاران بعد از هر وعده نماز ضد عفونی می شود.

 

مدیر کانون شهید مطهری مسجدالحسین جوادیه بیرجند با اشاره به شیوع کرونا ویروس ۲۰۱۹، بیان کرد: به نسبت گذشته حضور مردم در مسجد کمتر شده است ولی جوانان همچنان پرشور و با رعایت نکات بهداشتی برای اقامه نماز حضور می یابند، نمازگزاران هر کس برای خود سجاده و مهر جداگانه ای می آورد و حضور جوانان با وجود خطر ویروس کرونا، تغییری نداشته است.

 

وی گفت: بر هر کسی واجب است که برای حفظ جان خود، موارد بهداشتی را رعایت کند، مسجد الحسین جوادیه در این راستا زمان برگزاری نماز را کمتر و برنامه ها را مختصر کرده است تا مردم از فیض نماز جماعت محروم نشوند.

 

سامانه فهما رویدای خوب برای اطلاع رسانی و آموزش در خصوص کرونا

مدیر کانون شهید مطهری مسجدالحسین جوادیه بیرجند گفت: سامانه فهما هم اقدامی خوب برای اطلاع رسانی و آموزش های بهداشتی در خصوص ویروس کرونا است و این کانون از این مزیت سامانه  فهما به درستی استفاده کرده است.

 

دهقانی با بیان اینکه کانون الحسین جوادیه شهرستان بیرجند تاکنون با ثبت فعالیت های خود در سامانه فهما 10 هزار امتیاز کسب کرده است، گفت: سامانه فهما، رویداد بسیار خوب برای اطلاع رسانی اعضای کانون است.

 

وی شفافیت فعالیت ها و اعضای کانون های مساجد را از مزایای رویداد ملی فهما برشمرد و افزود: با راه اندازی سامانه فهما و در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تجمعات و برنامه های کانون کمتر شده و برنامه ها به صورت الکترونیکی، اطلاع رسانی می شود.

 

پایان پیام/ 575