بسته های آموزشی پیشگیری از ویروس کرونا در سامانه «بچه های مسجد» قرار دارد

بسته های آموزشی پیشگیری از ویروس کرونا در سامانه «بچه های مسجد» قرار دارد

تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
حجت الاسلام امیدی با بیان اینکه بسته های آموزشی پیشگیری از ویروس کرونا در سامانه «بچه های مسجد» قرار دارد، گفت: همه کاربران این سامانه شامل مدیران و اعضای کانون های مساجد می توانند با مراجعه به ناحیه کاربری از این بسته های آموزشی استفاده کنند.

حجت الاسلام «حسین امیدی»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در راستای افزایش سطح معلومات و آگاهی اصحاب و اعضای کانون ها اقدام به ارائه بسته های آموزشی پیشگیری از ویروس کرونا در سامانه «بچه های مسجد» کرده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس افزود: مدیران و اعضای کانون های مساجد می توانند با مراجعه به ناحیه کاربری خود به اسن سامانه به نشانی: https://bachehayemasjed.ir/signin از این بسته های آموزشی استفاده کنند.
 
 
وی با اشاره به اینکه در راستای حفظ سلامتی و کمک به پیشگیری از شیوع بیماری کرونا همه برنامه های فرهنگی و هنری کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تا 23 اسفند تعطیل شده است، خاطرنشان کرد: برخی از کانون های مساجد استان آموزش هایی برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس برای نمازگزاران داشته اند و محیط مسجد را نیز ضدعفونی کرده اند.
 
 
حجت الاسلام امیدی همچنین تاکید کرد: هرگونه اطلاع رسانی برنامه های اجرایی و آغاز برنامه ها از طریق روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در پایگاه اطلاع رسانی به نشانی www.farsmasajed.ir و یا کانال های فضای مجازی در پیام رسان های سروش به نشانی  https://sapp.ir/farsmasajed و گپ به نشانی https://gap.im/Fahma_fars انجام خواهد شد.
 
 
 

پایان پیام/ 130