۱۲۰ ميليون ريال تجهيزات به كانون‌هاي مساجد روستايي و مناطق محروم جنوب فارس اختصاص يافت

۱۲۰ میلیون ریال تجهیزات به كانون‌های مساجد روستایی و مناطق محروم جنوب فارس اختصاص یافت

تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
مديرستاد كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد جنوب فارس از اجرايي شدن «طرح فاضل» در راستاي تأمين تجهيزات آموزشي كانون‌هاي مساجد روستاها و مناطق محروم جنوب فارس خبر داد.

 

 

به‌گزارش‌ روابط عمومی ستاد هماهنگی‌کانو‌‌ن‌های فرهنگی هنری مساجدکشور، «محمدابراهیم اخوت» از اجرایی شدن «طرح فاضل» در راستای تأمین تجهیزات آموزشی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد روستاها و مناطق محروم جنوب فارس در عید فطر خبر داد.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی‌ هنری مساجد جنوب فارس، اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و به پاس خدمات ارزشمند خانواده محترم و نیک‌اندیش راستی‌لاری، طرح فاضل در۲ فاز تجهیز و آموزش در کانون‌های مساجد روستاها و مناطق محروم جنوب فارس رقم خورد.

 

وی ادامه داد: در فاز نخست این طرح که به یاد مرحوم فاضل راستی‌لاری اجرا می‌شود جهت تجهیز کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، به مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال تجهیزات آموزشی از طریق جذب بودجه دولتی و در ستاد کانون‌های فرهنگی‌ هنری مساجد جنوب فارس تهیه و توزیع شد.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس افزود: در گام اول طرح فاضل، این دبیرخانه اقدام به تجهیز اقلام آموزشی حداقل ۳۰ کانون روستایی خواهد کرد تا در تابستان ۹۸ با اعزام اساتید و مربیان در این کانون فرهنگی هنری فاز دوم طرح اجرایی شود.

 

اخوت خاطرنشان کرد: طرح فاضل، طرحی گسترده و ملی است که بر پایه آموزش قرآن و عترت در فضای مجازی توسط نخبگان و اساتید محترم و عضو هیأت علمی دانشگاه لارستان طراحی شده و در آینده‌ای نزدیک از آن رونمایی و جهت اجرا در سراسر کشور به ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ارسال خواهد شد. لذا این ستاد با هماهنگی کانون‌های مساجد و با نظر هیأت اندیشه‌ورز خود تصمیم گرفت گام اول طرح فاضل را به‌صورت مستقیم با تجهیز و ایجاد کلاس‌های آموزشی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد روستاهای محروم تحت پوشش خود آغاز کند.

 

 

 

پایان پیام/م