راه اندازی پویش «#نوروز_برای_همه» برای لبخند افرینی خانواده های نیازمند خاورانی

راه اندازی پویش «#نوروز_برای_همه» برای لبخند افرینی خانواده های نیازمند خاورانی

تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
حسینی از راه اندازی پویش «#نوروز_برای_همه» برای لبخند افرینی خانواده های نیازمند خاورانی در آستانه فرا رسیدن سال نو خبر داد.

«علی اصغر حسینی» همزمان با هفته «احسان و نیکوکاری»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: در اهمیت و ضرورت احسان همین بس که رواج آن در میان مردم، سبب به وجود آمدن جامعه ای متعادل و نزدیک به یکدیگر می شود و برای ساختن چنین جامعه ای نیازمند همراهی اغنیا از طریق اختصاص دادن برخی از سرمایه های خود برای رفع فقر و فاصله طبقاتی است.


مدیر کانون فرهنگی هنری «امام حسین (ع)» مسجد «صاحب الزمان (عج)» شهر خاوران افزود: کانون فرهنگی هنری «امام حسین (ع)» با همراهی گروه رسانه ای «خاورانی ها» از ابتدای اسفند ماه پویشی تحت عنوان «#نوروز_برای_همه» آغاز کرد تا با مشارکت خیرخواهانه همشهریان بتواند برای نیازمندان اقدام کند.


عضو هیئت اندیشه ورز سازمان پژوهش در وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: تصمیم بر این است در این پویش در سه فاز متوالی نیازمندان را حمایت کنیم که در چهاردهم اسفند ماه مصادف با روز نیکوکاری به 14 خانواده از خانواده های نیازمند هدایای نقدی اهدا کردیم.


دبیر ستاد اوقات فراغت شهر خاوران یادآور شد: در هفته آتی در نظر داریم در بین تعدادی دیگر از نیازمندان برنج و روغن که از مایحتاج روزمره محسوب می شود توزیع کنیم و به لطف خداوند و به کمک خیرین تاکنون اعتبار و اقلام خوبی جمع آوری شده است که صمیمانه از مشارکت مددجویان عزیز تقدیر و تشکر به عمل می آوریم.


حسینی همچنین یادآور شد: این پویش تا آخرین روز از اسفند ماه ادامه دارد که از همه اصحاب مسجد در سراسر استان جهت شرکت در این پویش دعوت می کنیم.

 

 

پایان پیام/ 130