عنوان و مقام در عالم طلبگی وجود ندارد

عنوان و مقام در عالم طلبگی وجود ندارد

تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
آیت الله دژکام گفت: در عالم طلبگی عنوان و مقام نداریم و کارهای زمین مانده را یکی باید انجام دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (شنبه 17 اسفند) در مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد فارس، گفت: تشکر ویژه از حجت الاسلام «رضایی» دارم که در برهه خاصی که زحمت زیاد بوده، همت و مدیریت کرد و کار امور مساجد را پیش برد.

 

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه در زمینه امور مساجد، تغییراتی بنا بود انجام شود که با هماهنگی های مختلف انجام شد، افزود: شورای عالی مساجد در فارس نداشتیم با حضور بزرگان علمای استان، این شورا هم شکل گرفت که دبیری آن به عهده حجت الاسلام «رضایی» است.

 

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه درباره مسئولیت مرکز رسیدگی به امور مساجد رایزنی ها انجام شد و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که حجت الاسلام «سلمان زاده» مسئول امور مساجد استان به عهده بگیرد، اظهار کرد: در عالم طلبگی عنوان و مقام نداریم و کارهای زمین مانده را یکی باید انجام دهد.

 

منتخب مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با یادآوری این مطلب که در زمینه فرهنگی هم مسئول امور فرهنگی نهاد منصوب نشده بود و در این مدت آقای دیهیمی همکاری داشت، افزود: از این پس آقای «مشفقیان» با حفظ سمت به عنوان مسئول فرهنگی دفتر مشخص شد.

 

خاطر نشان می شود، امروز (شنبه 17 اسفند) با حضور آیت الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد فارس برگزار شد، در این مراسم از زحمات حجت الاسلام «محمد رضایی» تجلیل و حجت الاسلام «یوسف سلمان زاده» به عنوان رئیس جدید این مرکز معرفی شد، همچنین «مصطفی مشفقیان»، مسئول روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس با حفظ سمت به عنوان مسئول فرهنگی این نهاد منصوب شد.

 

 

پایان پیام/ 130