مراسم معارفه رئیس جدید مرکز رسیدگی امور مساجد فارس و مسئول فرهنگی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس برگزار شد

مراسم معارفه رئیس جدید مرکز رسیدگی امور مساجد فارس و مسئول فرهنگی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد فارس و همچنین معارفه رئیس فرهنگی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس با حضور امام جمعه شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمد رضایی»، امروز (شنبه 17 اسفند) در مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد فارس، گفت: وظیفه ما جمع کردن کارهای زمین مانده است.

 

رئیس سابق مرکز رسیدگی به امور مساجد فارس با اشاره به اینکه مظلوم ترین مکان، مسجد است و مظلوم ترین افرادی که سمت در مساجد دارند، روحانی مساجد هستند، افزود: خلاء هایی در بحث مسجد بود توسط مرکز رسیدگی به امور مساجد مرتفع شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه تثبیت جایگاه مرکز امور رسیدگی مساجد یکی از مهمترین کارهایی بود که انجام شد و بخش عمده آن بر اساس تعامل با مساجد شکل گرفت، اظهار کرد: توجه به معیشت طلبه ها باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه روحانیت بیشترین زحمت را بر دوش دارند و کمترین سهم را از نظام و انقلاب برده و می برند، یادآور شد: کرونا و آسیب های مقطعی آسیبی به مسجد نمی رساند.

 

حجت الاسلام رضایی ضمن تقدیر از شهرداری شیراز، تاکید کرد: در مقطعی بیش از هشت میلیارد ریال توسط شهرداری شیراز تامین شد و سرویس های بهداشتی مساجد، تعمیر شد.

 

بر اساس این گزارش در ادامه، حجت الاسلام «یوسف سلمان زاده»، رئیس جدید مرکز رسیدگی به امور مساجد فارس هم گفت: امید است همه ما محب امیرالمومنین علی (ع) باشیم و شیعه ایشان به حساب بیاییم.

 

این گزارش می افزاید، «مصطفی مشفقیان»، مسئول روابط عمومی و مسئول جدید فرهنگی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس هم گفت: دغدغه ها و اولویت های فرهنگی، فصل مشترک همه ماست.

 

خاطر نشان می شود، امروز (شنبه 17 اسفند) با حضور آیت الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد فارس برگزار شد، در این مراسم از زحمات حجت الاسلام «محمد رضایی» تجلیل و حجت الاسلام «یوسف سلمان زاده» به عنوان رئیس جدید این مرکز معرفی شد، همچنین «مصطفی مشفقیان»، مسئول روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس با حفظ سمت به عنوان مسئول فرهنگی این نهاد منصوب شد.

 

 

پایان پیام/ 130