یکهزار و ۱۰۹ کانون فعال در مرحله استقرار نظام فهما معرفی شدند

یکهزار و ۱۰۹ کانون فعال در مرحله استقرار نظام فهما معرفی شدند

تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
همزمان با ۱۸ اسفند، سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، اسامی تعداد یکهزار و ۱۰۹ کانون فعال در استقرار نظام جامع (فهما) اعلام شد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، همزمان با سالروز ولادت مولی‌ الموحدین حضرت علی بن ابیطالب(ع) و ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور،  اسامی کانون‌هایی که در مرحله استقرار نظام جامع (فهما) فعالیت‌های قابل توجهی داشتند اما امتیاز کافی برای رسیدن به مرحله داوری نهایی رویداد ملی فهما را کسب نکردند اعلام شد.

بر این اساس تعداد یکهزار و ۱۰۹ کانون معرفی شدند و از آنجایی که براساس سیاست‌های اعلامی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، پرداخت هرگونه حمایت و سرانه منوط به میزان فعالیت کانون‌ها و ثبت اطلاعات در پرتال بچه‌های مسجد است، بنابراین سرانه حمایتی کانون‌های مذکور پس از واریز از سوی ستاد کشوری (شامل سرانه نقدی و کتاب) از طریق ستادهای استانی به کانون ها اعطاء می شود.

 

این گزارش می‌افزاید: طی روزهای آینده، اسامی تعداد دیگری از کانون‌های فعال در مرحله استقرار نظام فهما منتشر می‌شود، ضمن اینکه در مرحله نخست؛ مصادف با ایام ولادت امام جواد(ع)، اسامی ۱۸ کانون برتر، ۱۸ کانون شایسته تقدیر ویژه و ۹۷ کانون شایسته تقدیر که در رشته‌های ۱۸ گانه موفق به کسب رتبه شده بودند نیز معرفی شدند.


گفتنی است، در مرحله قبل نیز  تعداد ۲۰ کانون دارای امتیازهای بالا، به دلیل همراهی ارزشمند در مرحله استقرار نظام فهما به عنوان شایسته تقدیر ویژه معرفی شده بودند. .

 
اسامی تعداد یکهزار و ۱۰۹ کانون فعال در استقرار نظام جامع (فهما) را می‌توانید از اینجا دریافت کنید.

پایان پیام/ 9