کانونی مسجدی که بیشتر اعضای آن از رتبه‌های برتر کنکور سراسری هستند

کانونی مسجدی که بیشتر اعضای آن از رتبه‌های برتر کنکور سراسری هستند

تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
کانون فرهنگی هنری «آل‌یاسین» از کانون‌های فعال استان تهران در جوار مسجد حضرت ابوالفضل(ع) است که بسیاری از فعالان آن جزو رتبه‌های برتر در کنکور سراسری بوده‌اند و امروز به عنوان مشاور تحصیلی در این کانون فعالیت می‌کنند.

«سهراب مقصودی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به رویکردها و برنامه های کانون فرهنگی هنری «آل یاسین»، اظهار کرد: اجرای برنامه های فرهنگی، هنری، تئاتر، نمایش و سرود و تهیه مستند و فیلم از جمله برنامه هایی است که در این کانون مسجدی دنبال می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آل یاسین (در جوار مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان پردیس) افزود: برگزاری محافل انس با قرآن کریم و اردوهای تفریحی زیارتی، آموزش قرآن کریم، اجرای برنامه های اعتقادی، اخلاقی و بصیریتی و آموزش سواد رسانه ای از دیگر برنامه های این کانون است.

 

مقصودی با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری آل یاسین در فراهم کردن زمینه موفقیت علمی و تحصیلی دانش آموزان نیز فعالیت های شاخصی انجام می دهد، تصریح کرد: بیش از 90 نفر از فعالین این کانون فرهنگی هنری از رتبه های برتر کنکور سراسری بوده اند که در حال حاضر از حضور آنها برای مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی دانش آموزان عضو کانون به صورت رایگان استفاده می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آل یاسین با اشاره به رویکردها و برنامه های این کانون در محور فعالیت های اجتماعی گفت: کانون آل یاسین در این محور با اجرای برنامه هایی همچون دوره های مشاوره، سبک زندگی، اردویی، گردشگری توانسته به مخاطبان خود خدمات ارایه دهد، ضمن اینکه آموزش و توانمندسازی، برگزاری دوره های فنی و حرفه ای، آموزش زبان انگلیسی، انواع آموزش هاي رايانه اي از دیگر برنامه های این کانون در این محور است.

 

به گفته مقصودی در زمینه ورزشی نیز کانون آل یاسین برای مخاطبان برنامه های گسترده ای تدارک دیده است که می توان به رشته های کوهپیمایی، تیراندازی، شنا، فوتبال و والیبال اشاره کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آل یاسین با اشاره به برنامه های حوزه کتاب و کتابخوانی در این کانون مسجدی، ابراز کرد: برپایی نمایشگاه های کتاب، برگزاری مسابقات فرهنگی، توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی با اجرای طرح هایی همچون شنبه ها با کتاب برای همه گروه های سنی از جمله برنامه های مورد توجه در این راستا است.

 

به گفته مدیر کانون فرهنگی هنری آل یاسین از ابتدای تاسیس این کانون فرهنگی هنری بیش از پنج هزار نفر در برنامه های هنری، سرود، نمایش این کانون شرکت کرده اند که گامی در جهت رونق فعالیت های مسجد به شمار می رود.

 

پایان پیام/ 40