اجرای طرح «یک دقیقه با معارف» با هدف ترویج آموزه های دینی در پیشگیری از شیوع کرونا

اجرای طرح «یک دقیقه با معارف» با هدف ترویج آموزه های دینی در پیشگیری از شیوع کرونا

تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
قربانی از اجرای طرح «یک دقیقه با معارف» با هدف ترویج آموزه های دینی در پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد و گفت: این طرح در راستای تقویت روحیه و ایجاد آرامش روحی در فضای مجازی در حال برگزاری است.

«محمدحسین قربانی» با اشاره به برنامه های کانون در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: با توجه ضرورت پیوسته بودن آموزش آموزه های دینی، به علت تعطیلی برنامه های جمعی مسجد و حضور بیشتر نمازگزاران و اعضای کانون در خانه ها به خاطر شیوع ویروس کرونا، لازم دیدیم در فضای مجازی فعالیت های تربیتی خود را ادامه بدهیم تا زیرساخت های فکری اعضای کانون را تقویت کنیم.

 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «عاشورائیان» مسجد «المهدی (عج)» روستای «موسویه» شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: در این راستا طرح «یک دقیقه با معارف» با هدف ترویج آموزه های دینی در پیشگیری از شیوع کرونا با ضبط کلیپ های کوتاه با بهره مندی از محضر روحانیون و به ویژه حجت الاسلام امام جماعت مسجد با توجه به مقتضای حال مخاطب کردیم و در فضای مجازی واتساپ برای انتشار آن گروه تشکیل و بحمدالله با استقبال مردم مواجه شدیم و گروه دوم هم راه اندازی شده است.

 

وی یادآور شد: به فضل خدا تصمیم بر آن شده است که صفحه اینستاگرام این طرح با عنوان «یک دقیقه با معارف» راه اندازی شود که احتمال می دهیم چند هزار مخاطب این صفحه را دنبال کنند.

پایان پیام/ 130