اجرای پویش «هر خانه یک مسجد» در گچساران

اجرای پویش «هر خانه یک مسجد» در گچساران

تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
پویش اعتکاف «هر خانه یک مسجد» با همکاری اعضای کانون های فرهنگی مساجد گچساران برگزارشد.  

«سید محمود مرتضایی» مسئول برگزاری پویش هر «خانه یک مسجد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: این پویش در راستای انجام اعمال اعتکاف در منزل انجام شده که علاقه مندان می توانند تصاویر و فیلم های مربوط به عبادات خانودگی یا فردی شامل نماز جماعت، قرائت قرآن، مناجات، کتابخوانی و ادعیه را به شماره  تلفن 09170186250 ارسال کنند.  

 

وی گفت: اعضای کانونهای مساجد شهرستان و هیئت های مذهبی با ارسال تصاویر عبادتهای عاشقانه و خالصانه خود از شب ولادت امیرالمومنین(ع) تا امروز که روز وفات حضرت زینب (س) در این طرح شرکت کردند.

شرکت کنند گان در پویش  مطالب و عکس های با ارزش و خاص  خود را با نظم خاصی ارسال می شد.

 

وی در تشریح این طرح بیان کرد: اعمال روزهای اعتکاف و عباداتی مانند ختم های قرآن، استغفار و صلوات را با همکاری اعضای گروه های کانون های فرهنگی مساجد و اعضای هیئت های مذهبی گچساران انجام دادیم. هر کدام از اعضا یک جزء از قرآن را به اختیار قرائت کرده و ثواب آن را هدیه به یکی از شهیدان، امامان معصوم و شفای بیماران مبتلا به ویروس کرونا، ریشه کنی این ویروس و رفع مشکلات جوانان، می کردند.  

   

 

کودکان، زنان و مردان، پیران وجوانان شهر گچساران، در این هیاهوی مشکلات و گرفتاریها و بیماری کرونا،در این روزهای پر برکت اعتکاف رو به سوی معبود خود آورده و از صمیم قلب شفای همه مریضها و رفع گرفتاریها را از خداوند بزرگ و حکیم خواستار شدند. 

براستی که از خداییم و همه رو به سوی او می آوریم، همه به او باز می گردیم. وتنها اوست که می آزماید، بیمار می کند، شفا می دهد و نجات دهنده است.

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 685