کارگاه تولید ماسک در شهر عنبران راه اندازی شد

کارگاه تولید ماسک در شهر عنبران راه اندازی شد

تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت (ص) گفت: کارگاه تولید ماسک در شهر عنبران به همت فعالان کانون فرهنگی هنری نبی رحمت (ص) و اعضای داوطلب خانه هلال راه اندازی شد.

افندی «یاور مرادی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کارگاه تولید ماسک در شهر عنبران به همت فعالان کانون فرهنگی هنری نبی رحمت (ص) و اعضای داوطلب خانه هلال راه اندازی شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت (ص) تصریح کرد: جوانان انقلابی این شهر با یک لبیک اقدام به ایجاد این کارگاه کردند و محصولات تولید شده نیز به صورت رایگان در اختیار اهالی قرار خواهد گرفت.

 

وی ادامه داد: این کارگاه فقط برای تولید ماسک نیست و در قالب پک بهداشتی ارائه می شود تا نیازهای بهداشتی مردم برای مقابله با بیماری کرونا تامین شود.

 

افندی مرادی افزود: هزینه خرید مواد اولیه این کارگاه نیز به همت خیرین عنبران تامین شده است و از این اقدام خداپسندانه آنها نیز سپاسگزارم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت (ص) خاطر نشان کرد: رعایت مسائل بهداشتی در این کارگاه و آموزش نکات بهداشتی از دیگر اقدام ها صورت گرفته تا کنون برای جلوگیری از شیوع این بیماری در این شهر است.

 

افندی مرادی اعلام داشت: مشارکت در ضدعفونی معابر و توزیع محصولات بهداشتی و ضدعفونی در بین مردم از دیگر اقدام های انجام شده به همت فعالان کانون های مساجد این شهر است.

پایان پیام/ 365